"Svako tijelo je prekrasno. Kada imaš samopouzdanja i sretan si iznutra, to se zaista vidi... Pokaži ono što imaš. Posjeduj to. Voli to", rekla je glumica.
26-godišnja Sydney Sweeney otvoreno je govorila o voljenju svog tijela u intervjuu za Glamour UK. “Kada sam bila u srednjoj školi, osjećala sam se nelagodno zbog veličine svojih grudi“, rekla je, napominjući: “Govorila sam da ću kada napunim 18 godina napraviti operaciju smanjenja grudi.”
Kada je Sydney napunila 18 godina, njezina mama, Lisa Sweeney, uspjela ju je uvjeriti da ne ide na smanjenje grudi. “Mama mi je rekla: ‘Nemoj to raditi. Pogriješit ćeš.’ I tako mi je drago što nisam. Sviđaju mi se. One su moje najbolje prijateljice.”
Iako sada voli svoje poprsje, Sydney je objasnila da je u mlađoj dobi “pokrivala svoje tijelo”.
Sydney Sweeney odlučila je ne operirati grudi i sada pršti od samopouzdanja
“Jednom kada sam dobila više samopouzdanja, sve se promijenilo. Želim pokazati djevojkama da je nevjerojatno i prekrasno i osnažujuće imati tijela koja imamo”, izjavila je, dodajući: “Svako tijelo je prekrasno. Kada imaš samopouzdanja i sretan si iznutra, to se zaista vidi… Pokaži ono što imaš. Posjeduj to. Voli to.”
Tijekom intervjua za serijal “Unfiltered”, Sydney je podijelila da brendovi poput Miu Miu i Armanija – čija je ambasadorica – uvijek prilagođavaju svoje haljine njezinom tijelu, stvarajući i rekonstruirajući ih kako bi istaknuli njezin dekolte i pomogli joj da se osjeća samopouzdano.
“To je kada primijete da izgledam samouvjerenije i sretnije na crvenom tepihu”, pohvalila se, primjećujući da s drugim dizajnerima “nije moguće prekrajati ili mijenjati odjeću, pa sam prisiljena nositi nešto što mi ne odgovara i neće izgledati dobro.”
Dok je promovirala svoj nadolazeći film, Anyone But You u Australiji, Sydney je nosila predivnu haljinu Miu Miu s kvadratnim izrezom, tankim naramenicama, prozirnom suknjom koja je otkrivala njezine gaćice, crnim kožnatim remenom i kristalnim ukrasima. Uz to je kombinirala dugačke nokte, srebrno prstenje, sandale otvorenih prstiju i dijamantne naušnice.
Sydney je nosila nježni make-up koji je uključivao sjajno sjenilo za oči, sređene obrve, rumene obraze i sjajne usne.
Na crvenom tepihu, Sydney se fotografirala s kolegom Glenom Powellom, koji je odabrao tamnoplavi sako. Upotpunio je svoj look bijelom majicom i crnim cipelama.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.