Gigant iz svijeta podcasta Spotify potpisao je krajem 2020. ugovor vrijedan 20 milijuna dolara s produkcijskom kućom Archwell Audio, u vlasništvu Meghan Markle i princa Harryja.
Podcast Meghan Markle i Harryja izdržao je svega jednu sezonu
Podcast Archetypes princa Harryja i Meghan Markle odlazi s platforme Spotify, potvrdio je ET. Izvor blizak situaciji kaže da se očekuje da će se službena objava o prekidu suradnje doći kroz nekoliko dana.
“Spotify i Archewell Audio sporazumno su se razišli i ponosni smo na seriju koju smo zajedno napravili“, rekli su u zajedničkoj izjavi za ET.
Meghan i Harry imali su podcast, ali nisu se baš proslavili s njime.FOTO: Profimedia
The Wall Street Journal prvi je objavio vijest da podcast koji je premijerno prikazan prošlog kolovoza neće dobiti drugu sezonu.
Archetypes je bila prva podcast serija napravljena u suradnji s Archewell Audiom kao dio višegodišnjeg partnerstva para sa Spotifyem. Pokrenut prošlog kolovoza, Archetypes je nastojao “istražiti stereotipe koji služe kako bi se zadržalo žene“.
Podcast Meghan Markle imao je mnoge poznate goste
Prva sezona Archetypesa imala je 12 epizoda i uključivala je gošće poput tenisačice SereneWilliams, pjevačice Mariah Carey i komičarke Mindy Kaling.
Ni gosti poput Serene Williams nisu pomogli da podcast bude slušaniji.FOTO: Profimedia
“Ovako govorimo o ženama: ovo su izrazi s kojima naše djevojke odrastaju i ovako mediji odražavaju žene“, rekla je Markle u traileru objavljenom 2022., baveći se uobičajenim stereotipima kroz koje su žene bile generalizirane u medijima i pop kulturi. “Ali odakle dolaze ti stereotipi? I kako se nastavljaju pojavljivati i definirati naše živote?”
“Ljudi bi trebali očekivati pravu mene u ovome, a vjerojatno i mene koju nikad nisu upoznali“, rekla je. “Sigurno ne u posljednjih nekoliko godina, kad su sve gledali kroz oči medija. Uzbuđena sam što ću biti svoja, nefiltrirana i… da, bit će zabavno.”
Podcast Meghan Markle nije bio uspješan koliko se očekivalo
No, prema The Hollywood Reporteru, niska dobit u usporedbi s drugim ekskluzivnim ugovorima za Spotify je bio razloga za razlaz. Ukratko, podcast nije generirao dovoljno interesa.
Doduše, Deadline izvještava da postoji šansa da Archetypes završi na nekoj drugoj platformi i da fanovi ipak dobiju priliku čuti nešto više od Meghan Markle.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.