Spektakl zvan HELLO party: Proslavili smo prvi rođendan uz najveći tulum u gradu!
Sinoć su baš svi htjeli posjetiti HELLO party - i bili su u pravu! Prvi rođendan proslavili smo uz spektakularni party, koncert Petra Graše, iznenadni nastup Damira Kedže, DJ Indyja, drage partnere, prijatelje i celebrityje, ples i smijeh do sitnih noćnih sati.
PROSLAVILI SMO PRVI ROĐENDAN! Najjača svjetska licencija u Hrvatskoj, domaća inačica slavnog svjetskog portala HELLO! u Hrvatsku je stigla prije godinu dana i pod voditeljskom palicom glavnog urednika Nikole Grbina – napravila pravi boom na medijskoj sceni.
Nakon prošlogodišnje zabave na kojoj je nastupila Severina koja je zapalila Zagreb, za ovogodišnji HELLO party tražila se ulaznica više. Slavlje je opravdao sva očekivanja!
Pogledajte kako je bilo na ultimativnom proljetnom partyju zbog kojeg su nas zatrpali oduševljeni Instagram Storyji naših brojnih posjetitelja!
HELLO party u Laubi rasplesao Zagreb i sjedinio goste u jednom cilju – dobroj zabavi
HELLO party je na crvenom tepihu ugostio brojne celebrityje s hrvatske i regionalne scene među kojima su se našla brojna poznata lica iz svijeta glazbe, glumišta, mode i influencera.
Koncert Petra Graše nabijen emocijama, uz gosta iznenađenja – Damira Kedžu!
Nakon govora glavnog urednika Nikole Grbinai nekoliko uvodnih riječi voditeljica Edine Pršić Babić i Ane Radišić, na okrugloj pozornici koju je HELLO! Croatia postavio usred Laube, kako bi svaki posjetitelj mogao doživjeti jednako iskustvo i minglati tijekom koncerta, Petar Grašo je priredio koncert nabijen emocijama, na kojem je izveo svoje nezaboravne hitove uz koje su posjetitelji pjevali, grlili se i plesali više od sat vremena.
Highlight večeri bio je duo iznenađenja kad se Petru Graši na pozornici pridružio Damir Kedžo kako bi zajedno izveli hit “Utorak”.
Za HELLO! Croatia nazdravljalo se na tri šanka i zabavljalo na brojnim interaktivnim punktovima
Uz foto-prilike na nekoliko lokacija i interaktivne štandove Avona, brenda Essence, K18, Bellabeata, Xiaomija i Europskog parlamenta, glamurozni šankovi brendova Aperol, Bulldog i Negroni radili su non-stop jer su svi htjeli podići čašicu i nazdraviti partyju koji je ujedinio ljude dobrih vibracija iz svih sfera i područja.
Dok su se mnogi celebrityji pridržavali zadanog detalja u zaštitnoj boji portala HELLO! Croatia, svi su svakako došli odjeveni elegantno i glamurozno, kako priliči partyju s crvenim tepihom.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.