HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Jedan od najpopularnijih američkih voditelja, Jimmy Fallon, pravi je obiteljski čovjek. Premda u svom showu već godinama pomaže američkoj javnosti da zavire u novosti iz života brojnih slavnih lica, sam Jimmy svoju obitelj voli držati podalje od javnosti pa je fanove razveselilo kad je na Instagramu objavio fotografiju na kojoj je njegova obitelj.

Jimmy Fallon obitelj je poveo na jezero

Poznati voditelj i komičar Jimmy Fallon (48) podijelio na Instagramu je objavio fotografiju s obiteljskog putovanja na jezero Winnipesaukee u New Hampshireu.

“Pristao sam snimiti ovu fotografiju tek nakon što su mi dozvolili da stojim na suhoj strani pristaništa”, našalio se Jimmy Fallon u komentaru uz predivnu obiteljsku fotografiju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jimmy Fallon (@jimmyfallon)

Na fotografiji Jimmy Fallon u naručju drži svoju mlađu kćer Frances (8), dok njegova supruga Nancy Juvonen (56) grli njihovu stariju kćer Winnie (10). S fotografije se jasno vidi da je cijela obitelj Fallon uživala u vedrom i sunčanom danu na predivnom jezeru.

“Sreća je izbor”, otkrila je nedavno supruga Jimmyja Fallona, Nancy Juvonen u showu Drew Barrymore. 

Jimmy Fallon i Nancy Juvonen u braku su više od 10 godina

Producentica Nancy Juvonen i Jimmy Fallon upoznali su se 2004. godine na snimanju filma Fever Pitch, a tri godine kasnije objavili su da su se zaručili. Bajkovito vjenčanje uslijedilo je samo četiri mjeseca nakon objave zaruka, a par je od tada nerazdvojan i vrlo sretan.

Nancy Juvonen karijeru je započela kad je upoznala Drew Barrymore, s kojom je pronašla zajednički jezik i uplovila u redateljske vode. Prije posla u showovima “Late Night with Jimmy Fallon” i “The Tonight Show”, Jimmy je radio kao komičar i glumac pa nije čudo što je par kliknuo, kako u ljubavnom, tako i u poslovnom smislu.

Premda rijetko objavljuje fotografije svoje obitelji, Jimmy Fallon u emisiji se često zna pohvaliti svojim kćerima ili suprugom te uz osmijeh otkriti publici i svojim celebrity prijateljima kako je jako sretan muškarac.

 


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025