Selena Gomez TikTok je vladarica, barem tijekom prošle godine u SAD-u, objavila je ta društvena mreža. Selena Gomez, koja na TikToku ima gotovo 60 milijuna pratitelja, okrunjena je za najpopularnijeg izvođača na TikToku u Sjedinjenim Državama. Pjevačica i glumica predvodi skupinu glazbenika koji su ušli među 10 najboljih. Tu su i Ice Spice, Natalie Jane, Lizzo, Ariana Grande i drugi.
Selena Gomez TikTok je kraljica za 2023. godinu
Selena Gomez također je bila druga najpopularnija umjetnica u svijetu, odmah iza Meksikanke Kim Loaize i ispred Blackpinka, Shakire i BTS-a. Sve zasluge idu samoj Seleni, čiji je video iz veljače u kojem se sprema za let u 6 ujutro prikupio više od 24 milijuna lajkova i zauzeo četvrto mjesto najpopularnijih videozapisa u SAD-u.
Selena Gomez popularna je zahvaljujući svojim videima u kojima daje uvid u privatni život.FOTO: PROFIMEDIA
S druge strane, Justine Skye imala je odličnu godinu nakon što su TikTokeri popularizirali ubrzanu verziju njezinog singla iz 2014. “Collide” i pretvorili ga u najkorišteniji zvuk u SAD-u s više od 6 milijuna kreiranih verzija pjesama.
Ona nije bila jedina s ubrzanim izvedbama koje su dospjele među 10 najboljih, kao što su “Cupid – Twin Ver – Sped-Up Version” grupe Fifty Fifty, “Her Way (Sped Up)” grupe Partynextdoor i “Favorite Song – Sped Up” grupe Toosi, koji se nalaze iza nje. Ostale mega-viralne pjesme uključuju “Cruel Summer” Taylor Swift, Ice Spiceina “Boy’s a Liar, Pt. 2” i Jainova “Makeba”.
TikTok objavio je listu najpopularnijih pjesama korištenih u videima
Globalno, “Cupid” K-pop grupe Fifty Fifty najviše je korišten s preko 20 milijuna TikTokova, a pridružili su joj se “La Bebe (Remix)” Yvnga Lvcasa i Pese Plume, “What It Is – Solo Version” Doechiija i ubrzana verzija “Girls Like Me Don’t Cry” pjevačice Thuy.
K-pop grupa Fifty Fifty sa pjesmom Cupid ima najpopularniju pjesmu na TikToku u 2023.FOTO: PROFIMEDIA
“Godina na TikToku 2023. način je da odamo počast nekim od izuzetnih trenutaka koji su se dogodili na TikToku tijekom godine”, kaže Adam Presser, voditelj operacija u TikToku. “To je prozor u priče koje su nadahnule, zabavile i obrazovale više od milijardu ljudi diljem svijeta. Hvala vam na još jednoj godini u kojoj donosite radost našoj zajednici i dijelite svoju kreativnost s nama.”
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.