HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Selena Gomez TikTok je vladarica, barem tijekom prošle godine u SAD-u, objavila je ta društvena mreža. Selena Gomez, koja na TikToku ima gotovo 60 milijuna pratitelja, okrunjena je za najpopularnijeg izvođača na TikToku u Sjedinjenim Državama. Pjevačica i glumica predvodi skupinu glazbenika koji su ušli među 10 najboljih. Tu su i Ice Spice, Natalie Jane, Lizzo, Ariana Grande i drugi.

Selena Gomez TikTok je kraljica za 2023. godinu

Selena Gomez također je bila druga najpopularnija umjetnica u svijetu, odmah iza Meksikanke Kim Loaize i ispred Blackpinka, Shakire i BTS-a. Sve zasluge idu samoj Seleni, čiji je video iz veljače u kojem se sprema za let u 6 ujutro prikupio više od 24 milijuna lajkova i zauzeo četvrto mjesto najpopularnijih videozapisa u SAD-u.

selena gomez tiktok

Selena Gomez popularna je zahvaljujući svojim videima u kojima daje uvid u privatni život.FOTO: PROFIMEDIA

S druge strane, Justine Skye imala je odličnu godinu nakon što su TikTokeri popularizirali ubrzanu verziju njezinog singla iz 2014. “Collide” i pretvorili ga u najkorišteniji zvuk u SAD-u s više od 6 milijuna kreiranih verzija pjesama.

Ona nije bila jedina s ubrzanim izvedbama koje su dospjele među 10 najboljih, kao što su “Cupid – Twin Ver – Sped-Up Version” grupe Fifty Fifty, “Her Way (Sped Up)” grupe Partynextdoor i “Favorite Song – Sped Up” grupe Toosi, koji se nalaze iza nje. Ostale mega-viralne pjesme uključuju “Cruel Summer” Taylor Swift, Ice Spiceina “Boy’s a Liar, Pt. 2” i Jainova “Makeba”.

TikTok objavio je listu najpopularnijih pjesama korištenih u videima

Globalno, “Cupid” K-pop grupe Fifty Fifty najviše je korišten s preko 20 milijuna TikTokova, a pridružili su joj se “La Bebe (Remix)” Yvnga Lvcasa i Pese Plume, “What It Is – Solo Version” Doechiija i ubrzana verzija “Girls Like Me Don’t Cry” pjevačice Thuy.

selena gomez tiktok

K-pop grupa Fifty Fifty sa pjesmom Cupid ima najpopularniju pjesmu na TikToku u 2023.FOTO: PROFIMEDIA

Godina na TikToku 2023. način je da odamo počast nekim od izuzetnih trenutaka koji su se dogodili na TikToku tijekom godine”, kaže Adam Presser, voditelj operacija u TikToku. “To je prozor u priče koje su nadahnule, zabavile i obrazovale više od milijardu ljudi diljem svijeta. Hvala vam na još jednoj godini u kojoj donosite radost našoj zajednici i dijelite svoju kreativnost s nama.”


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025