HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Poduzetnik i influencer Sandi Pego i njegova supruga Cindy Šoštarić Hadžić očekuju drugo dijete, a sretnu vijest podijelili su sa svojim pratiteljima na Instagramu.

Ma tko to nama stiže? 19. 9. termin, napisao je Sandi uz objavu na kojoj pozira sa suprugom, sinom i fotografijom s ultrazvuka. Njihovi pratitelji odmah su im u komentarima uputili brojne čestitke i lijepe želje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sandi Pego (@sandi.pego)

Par se upoznao 2018. godine u poslovnom kontekstu, a njihova ljubavna priča započela je na pomalo neobičan način. Sandi je tada u svojoj agenciji imao važan sastanak s klijentima iz Italije te je, s obzirom na to da Cindy tečno govori talijanski, pozvao i nju kako bi mu pomogla u komunikaciji. Ipak, klijent se nije pojavio, što im je ostavilo priliku da razgovaraju i bolje se upoznaju. Kasnije je Sandi otkrio da je s tog sastanka otišao s upitnikom iznad glave, razmišljajući o tome koliko mu se Cindy čini zanimljivom osobom.

Nakon tri godine veze, Sandi i Cindy su se zaručili na Tajlandu, a u kolovozu 2021. izrekli su sudbonosno “da” na raskošnoj ceremoniji kojoj su prisustvovale mnoge poznate osobe. U rujnu 2022. dobili su sina Iana, a sada s nestrpljenjem iščekuju dolazak još jednog člana obitelji.

PROČITAJTE: Sandi Pego oduševio sve roditelje – Ovo nije pokupio od mene!

Pego se nedavno našao i u središtu medijske pažnje kada je otkrio koliko naplaćuje objave na TikToku. Naime, za jednu objavu traži čak 2000 eura, što je izazvalo različite reakcije javnosti.

“To je skupa priča, kod mene je 2000 eura i tko voli nek’ izvoli. Svatko kreira cijenu kako želi. Sad će ljudi pisati u komentarima ‘besposličar, to bi trebalo manje’… Uglavnom, mene snimaju dvije kamere, onda imam još dvoje ljudi… I onda vi razmislite je li 2000 eura puno”, izjavio je Sandi za HRT-ovu emisiju Špica.

Dok dio publike smatra da su takve cijene opravdane u svijetu influencera, drugi nisu toliko blagonakloni prema ovom trendu. No, bez obzira na kontroverze, Sandi Pego i Cindy Šoštarić Hadžić trenutno su najviše fokusirani na ono najvažnije – dolazak prinove u obitelj.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025