HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Rihannin brend donjeg rublja, Savage X Fenty, ima novu izvršnu direktoricu, Hillary Super, bivšu izvršnu direktoricu “Anthropologie Grupe” i veteranku tvrtki za odjeću kao što su Guess, American Eagle i Gap. Prema izvješću “Vogue Businessa”, Rihanna će ostati predsjednica tvrtke.

Zapošljavanje Hillary Super kao izvršne direktorice moglo bi pomoći ambicijama rasta Savage X Fenty i dati tvrtki veći kredibilitet na “Wall Streetu”. Prošle je godine tvrtka zaradila 125 milijuna dolara. Uspjeh tvrtke podigao je Rihannino bogatstvo na 1,7 milijardi dolara, čime je pjevačica postala druga najbogatija zabavljačica, odmah poslije voditeljice Oprah Winfrey.

Dajući tvrtki novu energiju, Rihanna odlazi s pozicije

Savage X Fenty, koji je u svibnju proslavio petu obljetnicu, u suvlasništvu je Rihanne i grupe investitora koja uključuje diva luksuzne robe LVMH i Jay-Z-jev Marcy Venture Partners. Osim online trgovine, tvrtka ima fizičke lokacije u Las Vegasu, Houstonu, Los Angelesu, Atlanti, Philadelphiji, Garden Cityju i Arlingtonu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)


Rihanna osigurava brendu Savage X Fenty zvjezdanu snagu i prepoznatljivost s kojom se malo tko može mjeriti. Brend je kreirao četiri televizijske emisije s “Amazon Prime Videom” i omogućuje gledateljima da kupuju proizvode koje vide u videima. Štoviše, Savage X Fenty osmislio je kolekciju inspiriranu nogometom uoči Rihanninog nastupa na poluvremenu Super Bowla, koji je privukao 118,7 milijuna gledatelja u Sjedinjenim Državama, nadmašivši nastup Katy Perry 2015.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025