HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Rihannin brend donjeg rublja, Savage X Fenty, ima novu izvršnu direktoricu, Hillary Super, bivšu izvršnu direktoricu “Anthropologie Grupe” i veteranku tvrtki za odjeću kao što su Guess, American Eagle i Gap. Prema izvješću “Vogue Businessa”, Rihanna će ostati predsjednica tvrtke.

Zapošljavanje Hillary Super kao izvršne direktorice moglo bi pomoći ambicijama rasta Savage X Fenty i dati tvrtki veći kredibilitet na “Wall Streetu”. Prošle je godine tvrtka zaradila 125 milijuna dolara. Uspjeh tvrtke podigao je Rihannino bogatstvo na 1,7 milijardi dolara, čime je pjevačica postala druga najbogatija zabavljačica, odmah poslije voditeljice Oprah Winfrey.

Dajući tvrtki novu energiju, Rihanna odlazi s pozicije

Savage X Fenty, koji je u svibnju proslavio petu obljetnicu, u suvlasništvu je Rihanne i grupe investitora koja uključuje diva luksuzne robe LVMH i Jay-Z-jev Marcy Venture Partners. Osim online trgovine, tvrtka ima fizičke lokacije u Las Vegasu, Houstonu, Los Angelesu, Atlanti, Philadelphiji, Garden Cityju i Arlingtonu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)


Rihanna osigurava brendu Savage X Fenty zvjezdanu snagu i prepoznatljivost s kojom se malo tko može mjeriti. Brend je kreirao četiri televizijske emisije s “Amazon Prime Videom” i omogućuje gledateljima da kupuju proizvode koje vide u videima. Štoviše, Savage X Fenty osmislio je kolekciju inspiriranu nogometom uoči Rihanninog nastupa na poluvremenu Super Bowla, koji je privukao 118,7 milijuna gledatelja u Sjedinjenim Državama, nadmašivši nastup Katy Perry 2015.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025