Poznati pohrlili na KLISAB reviju – Mornarski chic koji je zapalio Zagreb!
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu bila je prava senzacija – kada KLISAB poziva, poznati ne propuštaju! Modni dvojac predstavio je svoju kolekciju za sezonu proljeće-ljeto pod intrigantnim nazivom „SVI BI LJUBILI MORNARE“, inspiriranu mornarskim stilom, turistima i kapetanima.
Plavo-bijele nijanse, upečatljive pruge i slojeviti outfiti dominirali su pistom, dok su modeli prošetali s pomalo nonšalantnim, ali moćnim stavom – kao da upravo izlaze s luksuzne jahte.
Ivan Milić
Nitko nije htio propustiti vidjeti što je pripremio dvojac KLISAB
Društvene mreže užarile su se od dojmova – gosti su dijelili trenutke s piste, a komentari su bili jednoglasni: KLISAB je opet pogodio u sridu!
Vjeko Franetović i Nikica Ivančević
Ovaj talentirani dvojac ne prestaje oduševljavati svojim prepoznatljivim, ali uvijek svježim potpisom, a sinoćnja revija bila je još jedan dokaz da se njihova estetika savršeno uklapa u duh moderne, hrabre i autentične mode.
Vinko Filipić i Sanela Seferagić
Ako je suditi po atmosferi, energiji i reakcijama, sasvim je sigurno – svi bi ljubili mornare i svi bi nosili KLISAB!
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.