Pete Davidson opisao je što je kupio od svog prvog honorara za nastup u emisiji Saturday Night Live.
31-godišnji komičar 4. prosinca otvoreno je govorio o svom honoraru u legendarnoj emisiji sa skečevima zajedno s bivšim kolegama u Instagram videu koji je objavio časopis New York Magazine.
Kada su ga upitali o “najvećoj raskoši” koju si je priuštio nakon prve plaće, Davidson je duhovito odgovorio: “Znate li vi koliko nas plaćaju? To je otprilike tri tisuće dolara po epizodi, tako da mislim da sam si priuštio večeru!”
Izvođači u Saturday Night Live imaju mnogo manje plaće nego što ljudi misle
Jason Sudeikis, još jedan bivši član ansambla slavne emisije, također je bio iskren o svojoj plaći dok je bio novi scenarist na SNL-u. Tijekom svoje karijere u dugovječnoj emisiji, zvijezda serije Ted Lasso proveo je devet godina kao član glumačke postave i dvije godine kao scenarist.
“Ne zarađuješ dovoljno da bi mogao kupiti nešto veliko,” dodao je. “Tako da mislim da mi je stanarina u New Yorku bila najveći trošak nakon prve godine pisanja za SNL.”
Čini se da su mnogi članovi ekipe koristili svoje prve plaće za kupnju namještaja. U drugom dijelu isječka, zvijezde poput Jamesa Austina Johnsona, Sarah Sherman i Cheri Oteri otkrile su da su novac potrošile na uređenje svojih domova.
Dok su drugi svoje prve honorare potrošili na egzistenciju, ovi su se slavni počastili
“Kauč,” rekla je Oteri. “Prekrila sam ga novom tkaninom tri ili četiri puta. Sjećam se kako je jedan dizajner došao u suzama i rekao: ‘Oh, nasloni su previsoki. Riješit ćemo se tog kauča.’ A ja sam rekla: ‘Oh ne. Nećeš. Ne danas, sotono!’”
Dok su neki članovi glumačke postave trošili novac na praktične stvari, Julia Louis-Dreyfus i Bowen Yang odlučili su se za luksuznije kupnje.
“Kupila sam par cipela koje su bile izvan mog budžeta,” kroz smijeh je rekla Dreyfus. “Moram vam reći, mislim da su koštale 75 dolara.”
Bowen Yang je priznao: “Otišao sam u Saks preko puta i kupio par Gucci cipela. Onakve kakve su svi imali, a kakve se sada ne bih osjećao baš super da ih nosim.”
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.