Glumac je postao slavan posljednjih godina zbog uloga očinske figure u popularnim serijama The Last of Us i The Mandalorian. U stvarnosti, ipak, nema djecu.
Glumac Pedro Pascal (48) u zadnjih je nekoliko godina postao jedna od najprepoznatljivijih TV zvijezda zahvaljujući svojim ulogama u serijama “The Last of Us“ i “TheMandalorian“.
Pedro Pascal se proslavio ulogama očinskih figura
U obje te serije Pedro Pascal nekome glumi očinsku figuru – u “The Mandalorianu“ njegov naslovni lik brine o malom zelenom izvanzemaljcu Groguu (među fanovima omiljen kao BabyYoda), dok u “The Last of Us“ njegov lik u postapokaliptičnome okruženju preuzima ulogu oca tinejdžerice Ellie.
Pascal je gostovao na okruglome stolu u organizaciji The Hollywood Reportera zajedno s drugim muškim zvijezdama aktualnih TV dramskih serija – Evanom Petersom (“Dahmer“),Jeffom Bridgesom (“The Old Man“),Damsonom Idrisom (“Snowfall“),MichaelomImperiolijem (“The White Lotus“) i Kieranom Culkinom (“Succession“).Glumci su razgovarali o svojim karijerama i ulogama, a u jednome trenutku Pedroje rekao da njegova slava počiva na tome što glumi vrlo očinske uloge.
Nisu svi sretni što im Pedro Pascal „krade“ očinske uloge
„Jesi li ti tata?“ upitao ga je Bridges, na što je Pedroodgovorio „Nisam“, prije nego što se okrenuo u kameru: „A neću ni biti“.
Nakon ovoga otkrića Kieran Culkin se našalio rekavši da je ljut što Pedro Pascal krade očinske uloge od stvarnih očeva. „Ja jesam tata“, primijetio je mlađi brat slavnog Macaulayja, „a opet nikoga ne zanimaju moje očinske uloge!“, na što su se svi za stolom počeli smijati.
Pedro Pascal posljednjih se godina proslavio svojim TV ulogamaFOTO: Profimedia
Iako u stvarnome životu nije otac, Pedro Pascal nema ništa protiv toga da ga se povezuje s očinskim osobinama. U jednome nedavnome intervjuu rekao je da je on svačiji „cool tata“ i da je očinstvo „stanje uma“.
Pedro je siguran u jednu stvar – njegova TV „djeca“ Ellie Goulding i Grogu bi se sigurno sprijateljili da se upoznaju. U jednome podcastu ranije ove godine rekao je: “Osjećam da bi zajedno otišli u zalazak sunca, da vam budem iskren. Bili bi najbolji prijatelji”.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.