HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Poznata glumica nedavno je na podcastu Lipstick on the Rim govorila o svojoj liniji parfema Henry Rose, a otkrila je i da je linija inspirirana njezinim pokojnim ocem, Richardom Pfeifferom.

Inspiriran sjećanjima na oca, parfem Michelle Pfeiffer podsjeća na lijepa razdoblja života

parfem Michelle Pfeiffer

“Nisam znala je li moguće napraviti miris koji bi se mogao natjecati na tržištu kao premium miris”, rekla je Michelle Pfeiffer voditeljici podcasta, dodajući “kroz ovaj proces u kojem su mi parfumeri stalno govorili – “gdje te odvodi miris ovog parfema? odvodi li te na neko mjesto?” Shvatila sam da je ono što pokušavam dobiti bila kolonjska voda mog oca.”

Michelle Pfeiffer podijelila je s voditeljicom da joj je ponekad teško pronaći miris koji će joj se svidjeti, no da su je pri razvijanju linije parfema stalno privlačili mirisi koji su budili sjećanja na njezinog oca.

“Na početku nisam shvaćala da me određeni mirisi privlače zato što bude divne emocije i podsjećaju na lijepa razdoblja života”, zaključila je Michelle Pfeiffer.

Michelle Pfeiffer rekla je da joj je odabir imena za njezin parfem bio jednako težak kao i odabir mirisnog profila.

“Stalno sam razmišljala o tome što je to što čini ovaj brend autentičnim, i stalno sam se vraćala svojoj djeci. Odabrala sam njihova srednja imena, a to su Henry i Rose. Na taj način stvorila sam unisex brend koji je i za muškarce i za žene”, rekla je Michelle Pfeiffer.

Parfem Michelle Pfeiffer dostupan je i u trgovinama Sephora

Michelle Pfeiffer nedavno je lansirala svoj parfem u trgovinama Sephora, te ga je došla predstaviti u jednu od poslovnica, a usput je jedan zaposlenik, Lazar Esteban Arias, napravio brzi makeover. O svojem iskustvu progovorila je na Instagramu.

“Pitala sam @lazaroestebanarias da mi preporuči korektor. Zgrabio me je za lice i u tri minute napravio čudo! Tako sam zahvalna. Hvala ti Laz na sjajnim savjetima za šminkanje!”, izjavila je Michelle Pfeiffer.

Michelle Pfeiffer je također objavila Instagram Reel uoči posjeta Sephora trgovinama na Manhattanu, gdje je razgovarala s osobljem.

“Zadovoljstvo mi je bilo razgovarati s timova prodavača i obožavateljima brenda! Ovo je baš uzbudljivo. Dugo godina kupujem u Sephori”, napisala je uz video.

Michelle Pfeiffer lansirala je Henry Rose 2019. godine, a dolazak u Sephoru je prekretnica za brend. “Kada sam pokrenula Henry Rose prije više od četiri godine, nadala sam se da ćemo jednog dana postati partner sa Sephorom, jednim od najutjecajnijih prodavača”, izjavila je poznata glumica Michelle Pfeiffer.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025