HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Beyoncé je platila Washington DC Metrou produženje pružanja usluge za cijeli sat kako bi se obožavatelji nakon koncerta mogli vratiti kući. Početak njezinog najnovijeg koncerta kasnio je zbog lošeg vremena.

Beyoncé izdvojila ogroman iznos za obožavatelje

Beyoncé je nedavno nastupala na stadionu FedEx Field. Međutim, sat vremena prije početka nastupa, na X-u (bivšem Twitteru) objavljena je vijest da se obožavatelji sklone zbog velikog nevremena.

“Obožavatelji izvan vrata i na parkiralištima zamoljeni su da se vrate u svoja vozila”, pisalo je u objavi. “Svi obožavatelji unutar stadiona zamoljeni su da se sklone ispod pokrivenih dijelova dok ne dobiju daljnje obavijesti”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Kasnije je FedEx Field objavio da je “sve u redu”, rekavši da se “obožavatelji mogu vratiti na svoja sjedala”.

U međuvremenu, DC-ov Metro je objavio da će Silver Line vlak produžiti svoju uslugu za “dodatni sat”, a “financirat će ga turneja koja će pokriti troškove od 100 000 dolara za vožnju više vlakova – držeći svih 98 postaja otvorenima.”

Ogroman iznos osiguran za metro

“Produženo vrijeme rada znači da se fanovi mogu vratiti kući metroom”, dodano je na web stranici.

Izviješteno je da je kašnjenje zbog kiše izazvalo kaos među posjetiteljima koncerta. Neki su obožavatelji hitno tvitali žaleći se na parkiranje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

“Dođite i kontrolirajte promet! Nitko ništa ne usmjerava”, napisao je jedan obožavatelj, dok je drugi dodao da su bili zaglavljeni u prometu “sate i sate”.

Nedavno je Beyoncé ponovno uključila ime Lizzo u svoj popis imena za pjesmu “Break My Soul (The Queens Remix)”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Ovaj potez je došao nakon što je Beyoncé očigledno promijenila stihove kako bi izbacila Lizzino ime tijekom svog koncerta u Bostonu, ostavljajući obožavatelje da vjeruju da je to odgovor na optužbe Lizzo za seksualno uznemiravanje.

Međutim, ubrzo nakon toga, majka Beyoncé, Tina Knowles, zaustavila je nagađanja obožavatelja na Instagramu, napisavši: “Također nije rekla ni ime svoje vlastite sestre, stvarno biste trebali prestati.”


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025