Na samom kraju revijalnog dijela ovogodišnje Dore, Nina Badrić izvela je svoju bezvremensku baladu Čarobno jutro, što je izazvalo oduševljenje publike i voditelja večeri. Među njima se posebno istaknuo Duško Ćurlić, koji nije mogao sakriti svoje divljenje prema ovoj pjesmi.
“Kad god pjevaš Čarobno jutro, sto puta sam to rekao, sad ću reći sto i prvi. Kad si pjevala tu u Opatiji, mir, tišina, svaka riječ se čula… Mnogi ljudi izabrali su tu pjesmu kao najbolju drugu pjesmu ikad”, izjavio je Ćurlić, prisjećajući se posebnog trenutka iz prošlosti.
Nina Badrić mu je uz osmijeh odgovorila: “Nije pobijedila, ali je, na moju veliku radost, postala pjesma godine i sljedeće godine dobila Porina. Ponekad je dobro biti drugi.”
Njihov razgovor bio je jasan podsjetnik na Doru 2003. godine, kada je Nina Badrić upravo s ovom pjesmom pokušala izboriti odlazak na Eurosong. Iako je tada pobijedila Claudia Beni s pjesmom Više nisam tvoja, koja je kasnije na Eurosongu osvojila 15. mjesto od 26 natjecatelja s 29 bodova, Čarobno jutro se s vremenom prometnulo u jedan od najvećih hitova u karijeri Nine Badrić.
Pjesma je izašla iste, 2003. godine, kao singl s albuma Ljubav. Tekst je napisala Sandra Sagena, dok su za glazbu i aranžman zaslužni sama Nina Badrić i Danijel Troha. Kroz godine, Čarobno jutro nije izgubilo svoju čaroliju – i dalje je omiljeno među publikom i nezaobilazan dio repertoara ove istaknute hrvatske glazbenice.
Neki ljeto čekaju zbog koktela, drugi zbog morske soli u kosi, ali mi ga čekamo zbog — muškaraca u speedo gaćicama. I to ne bilo kakvih. Govorimo o onima koji su cijelu godinu vježbali bez izgovora, jer znaju da se pravo tijelo za plažu ne gradi u lipnju nego u studenom. Među njima se posebno ističu domaći glumac, redatelj i (po novom) pjevač Miran Kurspahić i vječno svoj, modno neukrotiv i fizički impresivan Robert Sever.
Postoji nešto beskrajno šarmantno u tome kada netko tko dolazi iz druge kulture s tolikom lakoćom pogodi točan ritam našeg mentaliteta — a pritom nas još i nasmije do suza. Pedro Soltz, jedan od onih muškaraca koje ne možete ne primijetiti (ne samo zbog izgleda nego i zbog osobnosti), ovih je dana oduševio pratitelje videom koji savršeno prikazuje razliku između kupanja u Brazilu i u Hrvatskoj.
Meghan Markle - žena koja je u stanju pretvoriti običan doručak u još jedan PR performans lažne skromnosti i manipulacije. Novi hit iz njezinog kulinarskog carstva zove se As Ever džem, i, navodno je napravljen prema "receptu koji je Meghan sama smućkala u svojoj kuhinji". Zvuči idilično? Da. Realno? Ni najmanje.
Ako netko zna kako spojiti stil, eleganciju i opuštenost na način koji ne vrišti, već šapće „znam što radim“, onda je to Ljupka Gojić Mikić. Njezin najnoviji ljetni outfit prava je modna razglednica s Jadrana – svjež, slojevit, nenametljivo glamurozan, i prije svega – udoban. A tko kaže da se udobno i cool ne mogu voljeti?
Ako ljeto ima soundtrack, onda je Honolulu njegova glavna numera. Nova pjesma s hvaljenog EP-a “F4ZE” domaće glazbenice Miach već se etablirala kao favorit publike, a sada je dobila i vizualnu priču koja savršeno oslikava tu toplu, uzbuđujuću fazu početnog zaljubljivanja – onu kad je sve med, sunce i more.
Neki ljeto čekaju zbog koktela, drugi zbog morske soli u kosi, ali mi ga čekamo zbog — muškaraca u speedo gaćicama. I to ne bilo kakvih. Govorimo o onima koji su cijelu godinu vježbali bez izgovora, jer znaju da se pravo tijelo za plažu ne gradi u lipnju nego u studenom. Među njima se posebno ističu domaći glumac, redatelj i (po novom) pjevač Miran Kurspahić i vječno svoj, modno neukrotiv i fizički impresivan Robert Sever.
Večeras se sve mijenja. Split prestaje biti grad pod Marjanom i postaje planeta. Vibracija. Zvuk. Boja. Dodir mora i bas-linije. Ultra Europe 2025 počinje, i to s više stila, glazbe i energije no ikad prije.
U svijetu u kojem suvremeni teatar svakodnevno traži nove jezike izražavanja i prostore autentičnosti, hrvatska autorica Tena Štivičić dokazala je da taj jezik ne poznaje granice. I ne samo to – njezine riječi odzvanjaju pozornicom slavnog Berliner Ensemblea, a upravo su joj one donijele jedno od najuglednijih priznanja na njemačkoj kazališnoj sceni: Nagradu Helene Weigel za kazalište 2024./2025.