Nicole Kidman (58) i Keith Urban (57) godinama su gradili impresivno globalno carstvo nekretnina, no s objavom razvoda nakon 19 godina zajedničkog života, njihova imovina postaje glavna tema interesa. Njihov luksuzni portfelj, vrijedan nevjerojatnih 282 milijuna dolara, uključuje nekretnine u Australiji i SAD-u, a javnost s nestrpljenjem prati kako će se podijeliti.
Iako su mjesecima kružile glasine o problemima u braku, službena odluka o razvodu mnoge je ipak iznenadila. Slavni par sada se suočava s izazovom raspodjele svojih brojnih luksuznih kuća, vila i stanova.
Milsons Point, Sydney
U svibnju 2023. Kidman je kupila svoj šesti stan u luksuznom kompleksu Landmark Latitude, s tri spavaće sobe i pogledom na luku Sydneyja, za 7,7 milijuna dolara. Zajedno su u ovoj zgradi uložili 27,5 milijuna dolara, kupujući stanove od 420, 380 i 380 četvornih metara, uključujući penthouse za godišnje zabave.
Nashville, Tennessee
Dvije godine nakon vjenčanja 2008., kupili su vilu s 20 soba na imanju od 1.115 m². Vrijednost kuće procjenjuje se na 4,89 milijuna dolara. Nekretnina uključuje sedam spavaćih soba, osam kupaonica, teniske terene, bazen, kućno kino i prostor za hobije.
Beverly Hills, Los Angeles
Rezidencija s pet spavaćih i pet kupaonica kupljena je iste godine za 6,77 milijuna dolara. Glavni apartman zauzima cijeli gornji kat, uključujući garderobe, luksuzne kupaonice i prostranu dnevnu sobu s uredom.
Manhattan, New York
2010. godine Kidman i Urban kupili su dvoetažni stan u četvrti Chelsea za 13,53 milijuna dolara. Stan ima tri spavaće sobe, dvije terase i pogled na rijeku Hudson. 2020. su kupili dodatni stan u Tribeci za 3,5 milijuna dolara.
Southern Highlands, Australija
Kupljeno 2008. za 6,5 milijuna dolara, imanje se prostire na 45 hektara. Nakon dodatnih ulaganja u bazen i teniske terene, njegova procijenjena vrijednost danas iznosi 12 milijuna dolara.
Tijekom gotovo dva desetljeća, Kidman i Urban su gradili luksuzni portfelj diljem Australije i SAD-a, a sada se mnogi pitaju kako će ova impozantna imovina biti podijeljena u sklopu razvoda.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.