Nakon gotovo dva desetljeća braka, Nicole Kidman i Keith Urban odlučili su se razići. Samo dan nakon što je u medijima odjeknula vijest o njihovu razlazu, slavna glumica službeno je podnijela zahtjev za razvod u okrugu Davidson u Tennesseeju. Sada su poznati detalji njihove nagodbe koji otkrivaju što će biti s imovinom, financijama i skrbništvom nad djecom.
U dokumentima se navodi da su Kidman i Urban već ranije postigli dogovor o svim ključnim pitanjima. Razlog razdvajanja opisan je kao “nepomirljive razlike“, a kao datum službenog prekida braka upisan je 30. rujna. Međutim, čini se da su pregovori trajali mjesecima – plan o zajedničkom roditeljstvu potpisan je još krajem kolovoza i početkom rujna.
Prema sporazumu, Nicole Kidman dobiva primarno skrbništvo nad kćerima Sunday Rose (17) i Faith Margaret (14). Djevojčice će provoditi 306 dana godišnje s majkom, a 59 dana s ocem. Keith Urban viđat će ih svaki drugi vikend, te na posebnim datumima poput Dana očeva ili Božića, ovisno o godini. Nicole zadržava Uskrs, Majčin dan i proljetne praznike u parnim godinama.
Financijski detalji također su jasno definirani – niti jedna strana neće plaćati alimentaciju drugoj. Iako formalne obveze uzdržavanja ne postoje, Urban je unaprijed podmirio svoj dio troškova za dadilje, školovanje i izvanškolske aktivnosti sve dok obje kćeri ne postanu punoljetne. Kako su i Kidman i Urban prijavili mjesečne prihode veće od 100 000 dolara, sud je zaključio da oboje imaju više nego dovoljno sredstava za samostalnu brigu o djeci.
Kada je riječ o imovini, par je potvrdio da ne posjeduje zajedničke nekretnine. Svaka strana zadržava svoje posjede, poslovne udjele, dionice, račune i mirovinske fondove. Čak su i bodovi s kreditnih kartica i zrakoplovne milje podijeljeni pojedinačno. Namještaj, umjetnine, nakit i osobne stvari već su raspodijeljeni, dok svatko zadržava automobile registrirane na vlastito ime.
Godinama su slovili za jedan od najstabilnijih parova u Hollywoodu, a njihov razvod sada pokazuje da su sve odluke donijeli promišljeno i daleko od očiju javnosti.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.