Hailey Bieber je rekla da je to samo još jedan primjer kako nikada ne može zadovoljiti sve na internetu jer “ništa nikada nije dovoljno”.
“Svi me zovu “djetetom iz ugledne obitelji”, ali kada to priznam, onda nisam dovoljno dobro “dijete iz ugledne obitelji”? Nikada nema pobjede s internetom, to sam shvatila”, zaključila je Hailey Bieber.
Što je “nepo baby”?
Izraz “nepo baby” potječe s društvenih mreža kao način da se ukazuje na osobe koje su imale koristi od privilegija koje donose moćne obiteljske veze, poput mladih zvijezda Maude Apatow i Lily Rose Depp. Međutim, taj se izraz također može primijeniti i na neka stalna lica u zabavnoj industriji, poput Jamie Lee Curtis.
Godinu 2022., časopis New York proglasio je “godinom nepo beba” i izjavio: “Volimo ih, mrzimo ih, ne poštujemo ih i opsjednuti smo njima.”
Što su poznate osobe rekle o “nepo bebama”?
Dok su neke zvijezde, poput Haily Bieber, odlučile prihvatiti tu titulu, druge su izjavile da je neće koristiti. Jamie Lee Curtis, koja ima dugu karijeru u Hollywoodu, jasno je dala do znanja da joj se ne sviđa taj izraz. Jamie Lee Curtis na Instagramu je izrazila svoje nezadovoljstvo tim izrazom i tvrdi: “Trenutni razgovor o nepo bebama samo je osmišljen kako bi ih umanjio, ponižavao i povrijedio.”
Jamie Lee Curtis priznala da je originalna “nepo baby”
Jamie Lee Curtis je napisala: “Bila sam profesionalna glumica od svoje 19. godine, što me čini originalnim “nepo baby”. Ne prođe dan u mom profesionalnom životu, a da me ne podsjeti da sam kćerka filmskih zvijezda.”
Priznala je kako joj je činjenica da je dijete slavnih osoba pomogla otvoriti put prema uspjehu, istovremeno naglašavajući da je talentirana osoba.
“Ne prihvaćam da mi netko govori da nemam vlastitu vrijednost. Zanimljivo je kako odmah donosimo pretpostavke i cinične primjedbe da netko tko je povezan s drugom poznatom osobom nema nikakav talent”, rekla je slavna glumica.
I slavna pjevačica Lily Allen rekla je da iako se nepotizam u zabavnoj industriji kritizira, još veći problemi mogu biti prisutni u drugim sektorima kao što su pravo, bankarstvo i politika, gdje veze i privilegije također mogu igrati značajnu ulogu u zapošljavanju i napredovanju.
Glumac Tom Hanks je izjavio: “Ovo je obiteljski posao. Ovo je ono što radimo oduvijek.”, objasnio je, ističući da prestižno prezime ne jamči put do zvijezda. “Nije važno kako se zovemo. Moramo obaviti posao kako bi to bilo autentično iskustvo za publiku. To je puno važniji zadatak od brige o tome hoće li nas netko pokušati ogovarati ili ne.”
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.