HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Od samog početka ove drame, Natalie Balmix otvoreno je izražavala svoje sumnje i tražila odgovore, no HRT je ostao nijem. Prigovori su ostali bez odgovora, proceduralne nelogičnosti nisu razjašnjene, a sama umjetnica se našla u vrtlogu pravnih i medijskih bitaka. Unatoč svemu, publika ju je podržala na način koji nije viđen godinama – peticije, lavina komentara na društvenim mrežama i pjesma koja je stekla popularnost unatoč tome što nikada nije službeno izvedena na pozornici Dore.

“Je li Dora samo farsa? Neovisni producenti – tko su oni uopće?”

I dok su vrata HRT-a za nju možda zatvorena, Natalie Balmix ne planira stati. Štoviše, njena borba postaje simbol nečeg većeg – borbe za transparentnost, pravdu i poštovanje umjetničke vizije. Ova priča nije samo priča o jednoj pjesmi, već o načinu na koji se tretiraju izvođači, o nevidljivim rukama koje upravljaju natjecanjima i o pitanju koliko je zapravo Eurosong platforma otvorena za sve glazbene žanrove ili se i dalje skriva iza zastarjelih pravila i neformalnih lobija.

“HRT još uvijek šuti – čekaju da zaboravim?”

Kroz ovaj ekskluzivni intervju, Natalie Balmix otkriva svoju stranu priče. Govori o tome kako je izgledao proces stvaranja pjesme, što se događalo iza kulisa, kako se nosi s ovim iskustvom i što planira dalje. Razgovarali smo i o njezinom viđenju domaće glazbene industrije, nepravdama s kojima se susrela, ali i o nečemu što je mnogima ostalo nejasno – hoće li se ikada više natjecati na Dori?

“Gledatelji su rekli svoje – Žigica je favorit, unatoč svemu!”

Bez zadrške, iskreno i s dozom prkosa, Natalie Balmix nam otkriva što se zapravo dogodilo i zašto vjeruje da istina tek izlazi na vidjelo. Ovo nije priča o porazu – ovo je priča o snazi, upornosti i želji da se razotkriju nevidljive igre moći.

Ocijenite pjesmu "Život ide dalje"

Vidi Rezultate

Loading ... Loading ...
Što mislite, tko stoji iza Vaše diskvalifikacije s Dore 2025.?

Moj tim i ja možemo samo nagađati. Postoje razne priče i izvori, no dok nemam jasne činjenice i dokaze, neću izlaziti s informacijama.

Mislite li da je Vaša diskvalifikacija rezultat osobnih interesa unutar HRT-a?

Vrijeme će sve pokazati, a ja ću i dalje ostati vjerna sebi i raditi na sebi. Smatram da je Žigica samo postala previše opasna jer da sam došla s lošijom verzijom pjesme, sigurna sam da me ne bi diskvalificirali.

Kako komentirate činjenicu da su dva neovisna producenta potvrdila da je Vaša pjesma izmijenjena više od 50 %? Tko su ti veliki, slavni producenti? Jeste li ikad dobili informaciju o tome?

Nažalost do danas nemamo informaciju tko su glazbeni producenti. Na prigovor koji smo uložili 8. siječnja nismo dobili odgovor u zakonskom roku od 14 dana te je jasno da se radi o zanemarivanju odgovornosti javnog servisa. I dalje se postavlja pitanje “zašto stručni žiri koji je odabrao pjesmu nije uključen u razmatranje prilagođene verzije?” No, odgovora nema. Čekaju da zaboravim. S HRT-a sam dobila informaciju da su gore navedena dva glazbena producenta rekla da je pjesma sad nemjerljivo bolja. Znači li to da je previše konkurentna nekome drugome ili je “cajka” pa je nekome ispod časti to pustiti u Opatiju?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

Smatrate li da su pravila Dore dovoljno jasna u pogledu dopuštenih izmjena pjesama?

Smatram da pravila nisu dovoljno rastumačena te svaki sudionik može ta ista pravila tumačiti na svoj, drugačiji način. U pravilniku nigdje nije jasno napisano što se točno može mijenjati, a što ne. Najtužnije je što izvođačevu kreativu i talent sputavaju neka tamo pravila, a možda bi nas baš to lansiralo u finale Eurosonga.

Jeste li konzultirali HRT prije nego što ste napravili značajne promjene u pjesmi?

Ne. 5. siječnja bio je rok dostave svih materijala, a ja sam 2. 1. sazvala sastanak s urednicima kako bih im priopćila da sam izmijenila neke dijelove radi bolje pjesme, boljeg rezultata, boljeg nastupa boljeg televizijskog show programa i na kraju mogućeg boljeg plasmana na Euroviziji.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

Kako odgovarate na kritike da ste prekršili pravila natjecanja?

Ne smatram da sam prekršila pravila jer ta pravila ne postoje. Pravilo o 50 % izmjene na pjesmi ne piše u pravilniku, a pjesma nije “novo djelo”. Pravilo da će o diskvalifikaciji odlučiti “dva neovisna producenta” također ne piše nigdje u pravilniku, nego je žiri taj koji se provlači kroz čitavi pravilnik, a MP3 snimka nije finalna master snimka jer finalni master ne može biti u mp3 formatu nego wav formatu.

Jeste li razmišljali o pravnim koracima protiv HRT-a zbog diskvalifikacije?

Moj pravni tim i ja smo uložili prigovor na HRT, a na koji se HRT trebao očitovati u zakonskom roku od 14 dana, no to se nije desilo. Kasnije smo uputili požurnicu i dobili odgovor. Krenuli smo dalje i u postupak pa ćemo vidjeti kako će se sve odviti, a ne planiram stati dok ne otkrijem sva imena koja stoje iza te odluke jer na to imam puno pravo. Moj prigovor nije samo borba za moju pjesmu nego i prilika da se osigura javno postupanje za sve sudionike Dore.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

Kako komentirate odluku HRT-a da vas zamijeni Fenkstom?

Nemam ništa za reći na to osim da je Fenksta bio prvi sljedeći po redu od rezervi i tako dobio priliku. Je li njegova pjesma dovoljno dobra da zamijeni Žigicu ili da nas predstavi na Eurosongu, neka odluči publika.

Smatrate li da je Vaša diskvalifikacija bila opravdana ili nepravedna?

Smatram da je i neopravdana i nepravedna. Glavno pitanje koje postavljam je: “Bi li Natalie Balmix bila diskvalificirana da je došla s lošijom verzijom pjesme?” Svi su se apelirali na Članak 4 pravilnika Dore 2025. gdje je navedeno da “prijava mora sadržavati studijsku FINALNU MASTERIRANU snimku”, a javna je tajna da svi šalju demo snimke na natječaj samo što, nažalost, svi šute jer moraju. Žao mi je što me nijedan kolega ni kolegica s javne scene nisu podržali javno, a i oni su slali demo snimke na natječaj svojedobno.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

Kako se osjećate znajući da je Vaša pjesma bila popularnija od ostalih kandidata unatoč diskvalifikaciji?

Izuzetno sam ponosna da je publika prepoznala moj trud i rad, a ponajviše upornost gdje sam se vodila svojim osjećajem i kreativom. Mislim da ne postoji dovoljno dobar način da zahvalim publici na cjelokupnoj podršci.

Tko su Vaši favoriti među preostalim natjecateljima na Dori 2025.?

Nemam favorite među ostalim kandidatima, a Doru ću svakako gledati te sam sigurna da će se tada netko izdvojiti kao favorit.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

Možete li podijeliti detalje o nastupu koji ste planirali za Doru?

Sigurno je da bismo zapalili stage u Opatiji. Ništa nas ne bi moglo ugasiti. Bio bi cirkus i slavlje, samo pozitivna atmosfera i vatra. Koreografkinja Antonia Šimurina, koja je bila u mom timu i prošle godine, zaželjela je da imamo pokretnu traku i trampoline na stageu, a kakva bih ja bila da joj to ne osiguram?

Kako komentirate podršku publike nakon Vaše diskvalifikacije?

Ne postoje dovoljno velike riječi kojima bih opisala taj osjećaj kada osjetite da se publika ujedinila i bori za moj povratak u natjecanje. Peticija koju je publika pokrenula bilo je nešto nezamislivo i nikada neću prestati biti zahvalna na tome. Upravo sada sam prvi put osjetila ljubav publike te dobila još veću snagu i inspiraciju da i dalje nastavim raditi ono što osjećam da trebam i slušam samo sebe.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

Smatrate li da je Vaša diskvalifikacija utjecala na Vaš ugled u glazbenoj industriji?

Ne smatram da je diskvalifikacije utjecala na moj ugled. Cijela Hrvatska čula je za Žigicu i bez nastupa na pozornici Dore i smatram da je to veliki uspjeh. Ako ništa, barem sam dobila novi nadimak.

Kako planirate nastaviti svoju karijeru nakon ovog incidenta?

Kao da se i nije desio. Ne bih to nazivala incidentom, to je splet okolnosti. Tko zna zašto je sve ovo dobro. Karijeru ne planiram bazirati na tome da sam “ona pjevačica koja je diskvalificirana s Dore”, nego Natalie Balmix, a na publici je da me opisuje. Ovim putem bih zahvalila Darku Dimitrovu što me prati u mojoj karijeri i vjeruje u mene. Zahvalila bih cijelom svom timu što su uz mene na svakom projektu, a još nas puno njih čeka!

Jeste li razmišljali o ponovnom sudjelovanju na Dori u budućnosti?

Ne.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NATALIE BALMIX (@natalie.balmix)

I prošle godine Vas je HRT sabotirao tijekom nastupa za pjesmu Dijamanti…

Nažalost, da. Čak ni za to nikada nisam dobila ispriku, odgovor, bilo što. Moj tim nagovarao me još tada da se žalimo i za to, međutim ja sam oprostila i krenula dalje. I dalje stojim iza onoga što sam rekla te večeri kad se to desilo: ljudi smo – svi griješimo. Ali baš zbog toga, ove godine mi se moglo pogledati kroz prste.

Što biste poručili svojim fanovima koji su razočarani Vašom diskvalifikacijom?

Da ne trebaju biti jer život ide dalje. Zaista to mislim. Ne želim da mi diskvalifikacija imalo utječe na raspoloženje, atmosferu i mindset u kojem se trenutno nalazim. U prvom obraćanju javnosti nakon što su izašli rezultati da sam prošla na Doru rekla sam: dolazim jača, zrelija i sretnija. Diskvalifikacija nije nimalo utjecala ni na što od toga nego me učinila još jačom. Dalje ću raditi na sebi, svojim pjesmama i karijeri. Svatko tko me poznaje, a i moja publika, zna vrlo dobro da se ja ne predajem nikada, glavu čvrsto držim prema gore i uvijek koračam naprijed.

natalie balmix

Jeste li zadovoljni načinom na koji HRT promovira natjecatelje i same pjesme? Što biste možda voljeli da se unaprijedi?

Predložila bih možda samo da se više angažiraju na ovostoljetnim platformama poput Instagrama i TikToka, a ne radija i sl. Ne želim suditi ni pričati rade li oni to dobro ili ne jer to nije moj posao.

Kakvo je Vaše iskustvo s produkcijskim timom HRT-a? Osjećate li da izvođači imaju dovoljnu podršku u tehničkom i kreativnom smislu?

Ja mogu pričati svoje iskustvo samo za 2024. godinu, a kako je ove godine, zaista ne znam. U kreativnom smislu nisam trebala podršku HRT-a jer sam imala svoj tim za sve. U tehničkom smislu mislim da je trebalo biti više proba i više vremena odvojenog za probe. Probe su trajale 20 min, odnosno 3 ponavljanja zaredom, a što se tiče organizacije – ništa ne kaska po mom mišljenju. HRT nudi izradu LED ekrana i to je super, a ovim putem bih pozdravila gospodina Tomislava Krajcera koji je prošle godine radio vizuale LED ekrana za Dijamante, a ove godine je trebao raditi i za Žigicu. Gospodin Krajcer je ljudina!

natalie balmix

Mislite li da bi HRT trebao ulagati više u vizualni identitet i scenske nastupe na Dori, kako bi se natjecanje približilo razini sličnih europskih izbora za Eurosong?

HRT ne može ulagati više od onoga što izvođač traži i želi. HRT ne plaća scenografiju, kostime, specijalne efekte i sve što nastup čini vizualno boljim. Dakle vizualni identitet ovisi isključivo o budžetu izvođača. Čak ono pravilo “kol’ko para, tol’ko muzike” ne vrijedi u ovom slučaju jer u bespuću interneta i ideja za male novce se može smisliti nešto vrlo originalno, neviđeno, svjetski i moderno. Muzika je loto, nikad ne znaš sto će se desiti. Ako imaš najskuplju scenografiju i kostim – ne mora značiti da ćeš pobijediti. Što se tiče kostima, tu opet dolazimo do budžeta izvođača koji angažira modnog stilista/dizajnera za sebe i plesače, ako ih ima. Zadnji, ali možda najbitniji – beauty tim. HRT nudi svoje vizažiste i frizere za izvođače na stageu, no smatram da bi to trebalo biti na puno višem nivou. Izvođač ima pravo izabrati hoće li angažirati svoj beauty tim ili će se prepustiti rukama HRT-ovog beauty tima koji je besplatan. Ponavljam, govorim samo za 2024. godinu jer samo tada sam sudjelovala. Velika nepravda je sto izvođači koji su debitanti ne raspolažu istim iznosom budžeta kao izvođači koji su godinama na sceni. Netko tko je tek na početku karijere i bori se, nema iste uvjete za sponzorstva i budžete kao netko tko je tu godinama. Debitanti često uključuju sve članove obitelji i susjede ne bi li uspjeli nastupiti na Dori, dok netko drugi ima moć jer ima novac.

Koliko je, po vašem mišljenju, Dora danas relevantna kao glazbeno natjecanje? Smatrate li da HRT radi dovoljno na modernizaciji i privlačenju šire publike?

Dora je najveći i najpraćeniji glazbeni festival u Hrvatskoj. Svi izvođači su se bar jednom prijavili tamo, ali to ne priznaju. Prošle godine smo vidjeli kako je izgledalo i vrlo dobro čuli kako je zvučalo. Nadam se da je produkcija poradila na tome da se svake godine poboljšavaju i više nalikuju ostalim europskim nacionalnim izborima, a najviše se nadam se su osigurali vodu za izvođače prije izlaska na stage za live nastup. Što se tiče privlačenja publike, Baby Lasagna je odradio svoj posao umjesto HRT-a i sve oči će ove godine biti uprte u Doru, isključivo zbog Marka.

natalie balmix

Što mislite o ovim “usiljenim” favoritima koje se redovno tiska po medijima, uvijek istih 5 imena…

Smatram da nitko nije “usiljen”, nego ljudi samo rade svoj posao, trude se, grizu i imaju poznanstva koja su, nećemo se lagati, danas najvažnija. Ako imaš frenda, dečka, kuma, susjeda u PR agenciji jasno je da će ti pomoći i dati podršku koliko može. Sigurna sam da neki izvođači plate PR kampanju i to nije nimalo loše. Svako raspolaže sa svojim resursima onako kako želi. A je li to redovno tiskanje po medijima koje je uredno plaćeno i dogovoreno ili uhljebništvo i namještanje – to ne znam, a možda se bojim i znati.

Top 5 pjesama po vama za ovogodišnju Doru i tko bi trebao pobijediti…

Nažalost ne želim spominjati ni izdvajati nikoga, a bojim se da ne bih mogla nabrojati 5. Tko je trebao pobijediti? Žigica.

druge vijesti