
Pao je više puta na snowboardu, ali Marko Braić ima nevjerojatan savjet za sve!
Glumac Marko Braić podijelio je snimke svojih padova na snowboardu uz poruku koja će vas motivirati!
21 veljače 2025
Skandal koji trese ovogodišnju Doru ne jenjava, a u njegovom središtu našla se Natalie Balmix, čije je neočekivano izbacivanje iz natjecanja izazvalo lavinu reakcija u javnosti i među obožavateljima. Priča o diskvalifikaciji, koja se u prvi mah činila kao administrativna odluka, s vremenom je poprimila dimenzije zavjere, sumnjivih odluka i neodgovorenih pitanja. Je li Žigica bila previše opasna za konkurenciju? Tko su misteriozni glazbeni producenti koji su presudili njezinoj pjesmi? Zašto pravila Dore ostavljaju previše prostora za subjektivne interpretacije?
Od samog početka ove drame, Natalie Balmix otvoreno je izražavala svoje sumnje i tražila odgovore, no HRT je ostao nijem. Prigovori su ostali bez odgovora, proceduralne nelogičnosti nisu razjašnjene, a sama umjetnica se našla u vrtlogu pravnih i medijskih bitaka. Unatoč svemu, publika ju je podržala na način koji nije viđen godinama – peticije, lavina komentara na društvenim mrežama i pjesma koja je stekla popularnost unatoč tome što nikada nije službeno izvedena na pozornici Dore.
I dok su vrata HRT-a za nju možda zatvorena, Natalie Balmix ne planira stati. Štoviše, njena borba postaje simbol nečeg većeg – borbe za transparentnost, pravdu i poštovanje umjetničke vizije. Ova priča nije samo priča o jednoj pjesmi, već o načinu na koji se tretiraju izvođači, o nevidljivim rukama koje upravljaju natjecanjima i o pitanju koliko je zapravo Eurosong platforma otvorena za sve glazbene žanrove ili se i dalje skriva iza zastarjelih pravila i neformalnih lobija.
Kroz ovaj ekskluzivni intervju, Natalie Balmix otkriva svoju stranu priče. Govori o tome kako je izgledao proces stvaranja pjesme, što se događalo iza kulisa, kako se nosi s ovim iskustvom i što planira dalje. Razgovarali smo i o njezinom viđenju domaće glazbene industrije, nepravdama s kojima se susrela, ali i o nečemu što je mnogima ostalo nejasno – hoće li se ikada više natjecati na Dori?
Bez zadrške, iskreno i s dozom prkosa, Natalie Balmix nam otkriva što se zapravo dogodilo i zašto vjeruje da istina tek izlazi na vidjelo. Ovo nije priča o porazu – ovo je priča o snazi, upornosti i želji da se razotkriju nevidljive igre moći.
Moj tim i ja možemo samo nagađati. Postoje razne priče i izvori, no dok nemam jasne činjenice i dokaze, neću izlaziti s informacijama.
Vrijeme će sve pokazati, a ja ću i dalje ostati vjerna sebi i raditi na sebi. Smatram da je Žigica samo postala previše opasna jer da sam došla s lošijom verzijom pjesme, sigurna sam da me ne bi diskvalificirali.
Nažalost do danas nemamo informaciju tko su glazbeni producenti. Na prigovor koji smo uložili 8. siječnja nismo dobili odgovor u zakonskom roku od 14 dana te je jasno da se radi o zanemarivanju odgovornosti javnog servisa. I dalje se postavlja pitanje “zašto stručni žiri koji je odabrao pjesmu nije uključen u razmatranje prilagođene verzije?” No, odgovora nema. Čekaju da zaboravim. S HRT-a sam dobila informaciju da su gore navedena dva glazbena producenta rekla da je pjesma sad nemjerljivo bolja. Znači li to da je previše konkurentna nekome drugome ili je “cajka” pa je nekome ispod časti to pustiti u Opatiju?
View this post on Instagram
Smatram da pravila nisu dovoljno rastumačena te svaki sudionik može ta ista pravila tumačiti na svoj, drugačiji način. U pravilniku nigdje nije jasno napisano što se točno može mijenjati, a što ne. Najtužnije je što izvođačevu kreativu i talent sputavaju neka tamo pravila, a možda bi nas baš to lansiralo u finale Eurosonga.
Ne. 5. siječnja bio je rok dostave svih materijala, a ja sam 2. 1. sazvala sastanak s urednicima kako bih im priopćila da sam izmijenila neke dijelove radi bolje pjesme, boljeg rezultata, boljeg nastupa boljeg televizijskog show programa i na kraju mogućeg boljeg plasmana na Euroviziji.
View this post on Instagram
Ne smatram da sam prekršila pravila jer ta pravila ne postoje. Pravilo o 50 % izmjene na pjesmi ne piše u pravilniku, a pjesma nije “novo djelo”. Pravilo da će o diskvalifikaciji odlučiti “dva neovisna producenta” također ne piše nigdje u pravilniku, nego je žiri taj koji se provlači kroz čitavi pravilnik, a MP3 snimka nije finalna master snimka jer finalni master ne može biti u mp3 formatu nego wav formatu.
Moj pravni tim i ja smo uložili prigovor na HRT, a na koji se HRT trebao očitovati u zakonskom roku od 14 dana, no to se nije desilo. Kasnije smo uputili požurnicu i dobili odgovor. Krenuli smo dalje i u postupak pa ćemo vidjeti kako će se sve odviti, a ne planiram stati dok ne otkrijem sva imena koja stoje iza te odluke jer na to imam puno pravo. Moj prigovor nije samo borba za moju pjesmu nego i prilika da se osigura javno postupanje za sve sudionike Dore.
View this post on Instagram
Nemam ništa za reći na to osim da je Fenksta bio prvi sljedeći po redu od rezervi i tako dobio priliku. Je li njegova pjesma dovoljno dobra da zamijeni Žigicu ili da nas predstavi na Eurosongu, neka odluči publika.
Smatram da je i neopravdana i nepravedna. Glavno pitanje koje postavljam je: “Bi li Natalie Balmix bila diskvalificirana da je došla s lošijom verzijom pjesme?” Svi su se apelirali na Članak 4 pravilnika Dore 2025. gdje je navedeno da “prijava mora sadržavati studijsku FINALNU MASTERIRANU snimku”, a javna je tajna da svi šalju demo snimke na natječaj samo što, nažalost, svi šute jer moraju. Žao mi je što me nijedan kolega ni kolegica s javne scene nisu podržali javno, a i oni su slali demo snimke na natječaj svojedobno.
View this post on Instagram
Izuzetno sam ponosna da je publika prepoznala moj trud i rad, a ponajviše upornost gdje sam se vodila svojim osjećajem i kreativom. Mislim da ne postoji dovoljno dobar način da zahvalim publici na cjelokupnoj podršci.
Nemam favorite među ostalim kandidatima, a Doru ću svakako gledati te sam sigurna da će se tada netko izdvojiti kao favorit.
View this post on Instagram
Sigurno je da bismo zapalili stage u Opatiji. Ništa nas ne bi moglo ugasiti. Bio bi cirkus i slavlje, samo pozitivna atmosfera i vatra. Koreografkinja Antonia Šimurina, koja je bila u mom timu i prošle godine, zaželjela je da imamo pokretnu traku i trampoline na stageu, a kakva bih ja bila da joj to ne osiguram?
Ne postoje dovoljno velike riječi kojima bih opisala taj osjećaj kada osjetite da se publika ujedinila i bori za moj povratak u natjecanje. Peticija koju je publika pokrenula bilo je nešto nezamislivo i nikada neću prestati biti zahvalna na tome. Upravo sada sam prvi put osjetila ljubav publike te dobila još veću snagu i inspiraciju da i dalje nastavim raditi ono što osjećam da trebam i slušam samo sebe.
View this post on Instagram
Ne smatram da je diskvalifikacije utjecala na moj ugled. Cijela Hrvatska čula je za Žigicu i bez nastupa na pozornici Dore i smatram da je to veliki uspjeh. Ako ništa, barem sam dobila novi nadimak.
Kao da se i nije desio. Ne bih to nazivala incidentom, to je splet okolnosti. Tko zna zašto je sve ovo dobro. Karijeru ne planiram bazirati na tome da sam “ona pjevačica koja je diskvalificirana s Dore”, nego Natalie Balmix, a na publici je da me opisuje. Ovim putem bih zahvalila Darku Dimitrovu što me prati u mojoj karijeri i vjeruje u mene. Zahvalila bih cijelom svom timu što su uz mene na svakom projektu, a još nas puno njih čeka!
Ne.
View this post on Instagram
Nažalost, da. Čak ni za to nikada nisam dobila ispriku, odgovor, bilo što. Moj tim nagovarao me još tada da se žalimo i za to, međutim ja sam oprostila i krenula dalje. I dalje stojim iza onoga što sam rekla te večeri kad se to desilo: ljudi smo – svi griješimo. Ali baš zbog toga, ove godine mi se moglo pogledati kroz prste.
Da ne trebaju biti jer život ide dalje. Zaista to mislim. Ne želim da mi diskvalifikacija imalo utječe na raspoloženje, atmosferu i mindset u kojem se trenutno nalazim. U prvom obraćanju javnosti nakon što su izašli rezultati da sam prošla na Doru rekla sam: dolazim jača, zrelija i sretnija. Diskvalifikacija nije nimalo utjecala ni na što od toga nego me učinila još jačom. Dalje ću raditi na sebi, svojim pjesmama i karijeri. Svatko tko me poznaje, a i moja publika, zna vrlo dobro da se ja ne predajem nikada, glavu čvrsto držim prema gore i uvijek koračam naprijed.
Predložila bih možda samo da se više angažiraju na ovostoljetnim platformama poput Instagrama i TikToka, a ne radija i sl. Ne želim suditi ni pričati rade li oni to dobro ili ne jer to nije moj posao.
Ja mogu pričati svoje iskustvo samo za 2024. godinu, a kako je ove godine, zaista ne znam. U kreativnom smislu nisam trebala podršku HRT-a jer sam imala svoj tim za sve. U tehničkom smislu mislim da je trebalo biti više proba i više vremena odvojenog za probe. Probe su trajale 20 min, odnosno 3 ponavljanja zaredom, a što se tiče organizacije – ništa ne kaska po mom mišljenju. HRT nudi izradu LED ekrana i to je super, a ovim putem bih pozdravila gospodina Tomislava Krajcera koji je prošle godine radio vizuale LED ekrana za Dijamante, a ove godine je trebao raditi i za Žigicu. Gospodin Krajcer je ljudina!
HRT ne može ulagati više od onoga što izvođač traži i želi. HRT ne plaća scenografiju, kostime, specijalne efekte i sve što nastup čini vizualno boljim. Dakle vizualni identitet ovisi isključivo o budžetu izvođača. Čak ono pravilo “kol’ko para, tol’ko muzike” ne vrijedi u ovom slučaju jer u bespuću interneta i ideja za male novce se može smisliti nešto vrlo originalno, neviđeno, svjetski i moderno. Muzika je loto, nikad ne znaš sto će se desiti. Ako imaš najskuplju scenografiju i kostim – ne mora značiti da ćeš pobijediti. Što se tiče kostima, tu opet dolazimo do budžeta izvođača koji angažira modnog stilista/dizajnera za sebe i plesače, ako ih ima. Zadnji, ali možda najbitniji – beauty tim. HRT nudi svoje vizažiste i frizere za izvođače na stageu, no smatram da bi to trebalo biti na puno višem nivou. Izvođač ima pravo izabrati hoće li angažirati svoj beauty tim ili će se prepustiti rukama HRT-ovog beauty tima koji je besplatan. Ponavljam, govorim samo za 2024. godinu jer samo tada sam sudjelovala. Velika nepravda je sto izvođači koji su debitanti ne raspolažu istim iznosom budžeta kao izvođači koji su godinama na sceni. Netko tko je tek na početku karijere i bori se, nema iste uvjete za sponzorstva i budžete kao netko tko je tu godinama. Debitanti često uključuju sve članove obitelji i susjede ne bi li uspjeli nastupiti na Dori, dok netko drugi ima moć jer ima novac.
Dora je najveći i najpraćeniji glazbeni festival u Hrvatskoj. Svi izvođači su se bar jednom prijavili tamo, ali to ne priznaju. Prošle godine smo vidjeli kako je izgledalo i vrlo dobro čuli kako je zvučalo. Nadam se da je produkcija poradila na tome da se svake godine poboljšavaju i više nalikuju ostalim europskim nacionalnim izborima, a najviše se nadam se su osigurali vodu za izvođače prije izlaska na stage za live nastup. Što se tiče privlačenja publike, Baby Lasagna je odradio svoj posao umjesto HRT-a i sve oči će ove godine biti uprte u Doru, isključivo zbog Marka.
Smatram da nitko nije “usiljen”, nego ljudi samo rade svoj posao, trude se, grizu i imaju poznanstva koja su, nećemo se lagati, danas najvažnija. Ako imaš frenda, dečka, kuma, susjeda u PR agenciji jasno je da će ti pomoći i dati podršku koliko može. Sigurna sam da neki izvođači plate PR kampanju i to nije nimalo loše. Svako raspolaže sa svojim resursima onako kako želi. A je li to redovno tiskanje po medijima koje je uredno plaćeno i dogovoreno ili uhljebništvo i namještanje – to ne znam, a možda se bojim i znati.
Nažalost ne želim spominjati ni izdvajati nikoga, a bojim se da ne bih mogla nabrojati 5. Tko je trebao pobijediti? Žigica.
Glumac Marko Braić podijelio je snimke svojih padova na snowboardu uz poruku koja će vas motivirati!
21 veljače 2025
Marko Bošnjak s novim spotom za "Poison Cake" donosi mračnu bajku o osveti i pravdi, koja će osvojiti Europu.
21 veljače 2025
Prokrastinacija je čest problem koji utječe na našu produktivnost na poslu ali i u životu.
21 veljače 2025
Marko Bošnjak otkrio recept za svoj ‘Poison Cake’ – jednostavan je, ali biste li ga zaista ispekli?
21 veljače 2025
Tony Cetinski upozorava svoje pratitelje na lažne profile koji koriste njegovo ime i traže novac, naglašavajući kako svakodnevno niču novi takvi profili.
21 veljače 2025