HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Naime, kada je Chris Martin u mikrofon pred cijelim stadionom izjavio: “Ili imaju aferu, ili su samo jako sramežljivi”, pokrenuo je lanac događaja koji je daleko nadmašio granice šale. Iako zvuči bezazleno, komentar je bio dovoljan da javnost složi mozaik — s obzirom na to da su oboje u braku i zaposleni u istoj tvrtki. A kako kaže odvjetnik Camron Dowlatshahi, da bi se pokrenula tužba za klevetu, Byron bi morao dokazati da nema afere. Što… ne djeluje baš uvjerljivo, budući da to nitko od njih nije ni pokušao demantirati.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Céline Dion (@celinedion)

I tako se bivši CEO nalazi u poziciji u kojoj – čak i kad bi tužio Coldplay – vjerojatno ne bi imao nikakvu pravnu osnovu. Osim toga, zašto bi itko riskirao još jednu rundu javnog linča, kad je prva jedva preživljena?

S druge strane, Kristin Cabot mogla bi imati nešto jači pravni argument — protiv samog Byrona. Kao osoba iz HR-a koja je imala romantičan odnos sa svojim nadređenim, sada može tvrditi da je bila izložena mogućem obliku radnog uznemiravanja. Ako dokaže da je Byronovo ponašanje bilo “objektivno i subjektivno uvredljivo” i da joj je utjecalo na radnu atmosferu, potencijalna tužba dobiva smisao.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Andy (@coldplayceo)

Ali Coldplay? TikTokerica koja je sve snimila i lansirala na društvene mreže? Oni su u potpunosti zaštićeni zakonima o slobodi govora, privatnosti na javnim mjestima i uvjetima kupnje ulaznice koji, pogađate, u sebi sadrže dozvolu za snimanje publike. Ukratko: ako poljubac nije ostao privatan, to nije ničiji pravni problem osim vaš — što je lekcija koju su Byron i Cabot naučili na teži način.

Što smo zapravo naučili iz ovog skandala? Da živimo u svijetu u kojem ni jedna romansa nije sigurna od kamera — i da ni titula CEO-a ne znači mnogo kada TikTok odluči da ste viralna tema tjedna. I da, čak i kada vas prozove Chris Martin, ne možete optužiti Coldplay za “komercijalizaciju vaše afere”.

PROČITAJTE: Chris Martin u centru ljubavnog skandala!

Jer ako je i bilo ljubavi te večeri pod zvijezdama, jedno je sigurno — nije bila baš “sky full”, ali definitivno je bila too public.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025