Lady Gaga se suočava s kritikama nakon što se udružila s Pfizerom u promoviranju lijeka protiv migrene Nurtec.
Zato što Lady Gaga reklamira Pfizer, fanovi misle da se prodala
Pop-divino partnerstvo s farmaceutskim divom naišlo je na oštru reakciju njezinih fanova koji su kritizirali reklamu i optužili Gagu da se prodala za novac.
“Djevojko, što ti se dovraga dogodilo da si ovakva i da ti je stalo do novca na ovaj način? Nisi više osoba koja je 2009. govorila ‘mrzim novac’,” komentirala je jedna osoba.
“Što nije u redu s ovim profilom? Gdje je Gaga? Tko ovo radi? Kako to da bi naša „Majka Čudovište“ sponzorirala lijek? Ovo je nerazumno”, dodao je drugi.
“Zdravlje je ljudsko pravo, a ne roba koju treba iskorištavati radi pohlepe i bogatstva. Znam da si suosjećajna, inteligentna i promišljena. Nadam se da ćeš to pokazati na bolji način kroz svoju platformu“, napisao je treći.
Lady Gaga poznata je po svom zauzimanju za LGBTQ+ osobe.FOTO: PROFIMEDIA
Zašto Lady Gaga reklamira Pfizer umjesto da brani LGBTQ+ prava?
Gaga, koja je glasna zagovornica LGBTQ+ prava, također je prozvana jer nije posvetila nijednu objavu Mjesecu ponosa na svojim društvenim mrežama.
“Volim te, ali ovo je tako loše tempirano, LGBTQ zajednica je pod aktivnim napadom, a ti reklamiraš tablete protiv bolova?” rekao je jedan obožavatelj.
“Mjesec je ponosa i objavila si dva različita oglasa, ali nemaš vremena za reći išta o zastrašujućoj kampanji protiv prava trans osoba?” pitao se drugi.
Reklamu je objavila u utorak
Pjevačica je svoje partnerstvo s farmaceutskim divom objavila postom na Instagramu u utorak.
“Još od djetinjstva borim se s migrenom. Kada sam prvi put probala Nurtec® ODT (rimegepant) od 75 mg, zažalila sam zašto ga nisam ranije otkrila. Zato sam ponosna na suradnju s Nurtec ODT. Zajedno smo u ovome”, napisala je u opisu.
Gaga se također pojavila u televizijskoj reklami za lijek u kojoj je pjevačica hitova “Poker Face“ i “Bad Romance“ opisana kao “stvarni pacijent“.
“Znam kako je to nastupati uz bol. Ako ste poput mene, jedan od milijuna onih koji pate od bolova uzrokovanih migrenom, Nurtec ODT bi mogao pomoći. To je jedini lijek koji može liječiti migrenu kada se pojavi i spriječiti napadaje migrene” ispričala je.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.