Kylie Jenner istražuje mogućnost ponovnog preuzimanja vlasništva nad kozmetičkom linijom Kylie Cosmetics koju je prodala tvrtki Coty Inc. prije tri godine, što ukazuje na to da je odnos između jedne od najvećih svjetskih kozmetičkih tvrtki i jedne od najpoznatijih obitelji sve više napet.
U posljednjim mjesecima, Kylie Jenner je imala neformalne razgovore o pokušaju povrata 51% udjela u Kylie Cosmetics koji je Coty kupio za 600 milijuna dolara 2020. godine, rekli su ljudi upućeni u situaciju, a tražili su da ostanu anonimni jer je riječ o povjerljivoj stvari. Navodno je došlo do nesuglasica oko cijene i procjene vrijednosti.
Kylie Cosmetics u većinskom je vlasništvu Cotyja
Polusestra Kylie Jenner, Kim Kardashian, također pregovara o povratu 20% udjela u svojoj liniji za njegu kože, SKKN by Kim, za koji je Coty pristao platiti 200 milijuna dolara iste godine. Obe žene su izrazile frustraciju načinom na koji Coty upravlja njihovim brendovima, rekla su dva izvora upućena u njihovo razmišljanje, iako nije jasno na što točno misle u pogledu nadzora tvrtke.
Glasnogovornik Cotyja odbio je komentirati navode. Predstavnici Kylie Jenner i Kim Kardashian nisu odgovorili na zahtjeve za komentar. Vijest da Kim Kardashian pokušava povratiti svoj udio, Wall Street Journal je prvi put objavio u srpnju.
U prezentaciji investitorima u srpnju, Coty je izjavio da je prodaja šminke u Kylie Cosmetics porasla dvoznamenkastim postotkom u prethodnom kvartalu, potaknuta većim prisustvom u trgovinama Macy’s Inc., ulaskom na tržište Dubaija i izdavanjem nove Kylash maskare.
Tvrtka ne dijeli podatke o prihodima za određene brendove. Obitelj Kardashian-Jenner, koja je postala poznata kroz reality emisije i društvene mreže, povezana je s Cotyjem od 2019. godine, kada je tadašnji izvršni direktor Cotyja Pierre Laubies, otvorio pregovore o sporazumu. Tada je Coty predstavio plan za globalno širenje brenda Kylie Cosmetics, omogućujući Kylie Jenner zadržavanje dijela kreativne kontrole.
Kylie Cosmetics možda se vrati u vlasništvo slavne starlete
Pierre Laubies je brzo napustio tvrtku nakon što je transakcija s Kylie Jenner zaključena, a Peter Harf, predsjednik Cotyja i njegov najveći investitor JAB Holding Company, preuzeo je ulogu izvršnog direktora. Tvrtka, također poznata po svojim brendovima CoverGirl i Max Factor, zaključila je tada i posao s Kardashian.
Dvostruka ulaganja iznosila su 800 milijuna dolara, a Coty se oslanjao na to da će moći iskoristiti ogromnu popularnost obitelji za dugoročni rast. Trenutna izvršna direktorica Sue Nabi naslijedila je te sporazume kada je preuzela funkciju u rujnu 2020. godine. Fokusirala se na proširenje ponude proizvodima za njegu kože i parfemima.
Cotyjeve dionice su ove godine porasle 35% nakon što su više puta nadmašile procjene prodaje Wall Streeta. Cotyjev većinski udio u Kylie Cosmetics znači da Kylie Jenner ima mnogo veći financijski izazov za povrat svog poslovanja nego što ga ima Kim Kardashian.
Coty bi mogao imati poticaj za sudjelovanje u pregovorima o prodaji ako Kylie Jenner i dalje bude nezadovoljna načinom na koji tvrtka upravlja brendom koji nosi njezino ime.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.