HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kylie Jenner istražuje mogućnost ponovnog preuzimanja vlasništva nad kozmetičkom linijom Kylie Cosmetics koju je prodala tvrtki Coty Inc. prije tri godine, što ukazuje na to da je odnos između jedne od najvećih svjetskih kozmetičkih tvrtki i jedne od najpoznatijih obitelji sve više napet.

U posljednjim mjesecima, Kylie Jenner je imala neformalne razgovore o pokušaju povrata 51% udjela u Kylie Cosmetics koji je Coty kupio za 600 milijuna dolara 2020. godine, rekli su ljudi upućeni u situaciju, a tražili su da ostanu anonimni jer je riječ o povjerljivoj stvari. Navodno je došlo do nesuglasica oko cijene i procjene vrijednosti.

Kylie Cosmetics

Kylie Cosmetics u većinskom je vlasništvu Cotyja

Polusestra Kylie Jenner, Kim Kardashian, također pregovara o povratu 20% udjela u svojoj liniji za njegu kože, SKKN by Kim, za koji je Coty pristao platiti 200 milijuna dolara iste godine. Obe žene su izrazile frustraciju načinom na koji Coty upravlja njihovim brendovima, rekla su dva izvora upućena u njihovo razmišljanje, iako nije jasno na što točno misle u pogledu nadzora tvrtke.

Glasnogovornik Cotyja odbio je komentirati navode. Predstavnici Kylie Jenner i Kim Kardashian nisu odgovorili na zahtjeve za komentar. Vijest da Kim Kardashian pokušava povratiti svoj udio, Wall Street Journal je prvi put objavio u srpnju.

Kylie Cosmetics

U prezentaciji investitorima u srpnju, Coty je izjavio da je prodaja šminke u Kylie Cosmetics porasla dvoznamenkastim postotkom u prethodnom kvartalu, potaknuta većim prisustvom u trgovinama Macy’s Inc., ulaskom na tržište Dubaija i izdavanjem nove Kylash maskare.

Tvrtka ne dijeli podatke o prihodima za određene brendove. Obitelj Kardashian-Jenner, koja je postala poznata kroz reality emisije i društvene mreže, povezana je s Cotyjem od 2019. godine, kada je tadašnji izvršni direktor Cotyja Pierre Laubies, otvorio pregovore o sporazumu. Tada je Coty predstavio plan za globalno širenje brenda Kylie Cosmetics, omogućujući Kylie Jenner zadržavanje dijela kreativne kontrole.

Kylie Cosmetics možda se vrati u vlasništvo slavne starlete

Pierre Laubies je brzo napustio tvrtku nakon što je transakcija s Kylie Jenner zaključena, a Peter Harf, predsjednik Cotyja i njegov najveći investitor JAB Holding Company, preuzeo je ulogu izvršnog direktora. Tvrtka, također poznata po svojim brendovima CoverGirl i Max Factor, zaključila je tada i posao s Kardashian.

Kylie Cosmetics

Dvostruka ulaganja iznosila su 800 milijuna dolara, a Coty se oslanjao na to da će moći iskoristiti ogromnu popularnost obitelji za dugoročni rast. Trenutna izvršna direktorica Sue Nabi naslijedila je te sporazume kada je preuzela funkciju u rujnu 2020. godine. Fokusirala se na proširenje ponude proizvodima za njegu kože i parfemima.

Cotyjeve dionice su ove godine porasle 35% nakon što su više puta nadmašile procjene prodaje Wall Streeta. Cotyjev većinski udio u Kylie Cosmetics znači da Kylie Jenner ima mnogo veći financijski izazov za povrat svog poslovanja nego što ga ima Kim Kardashian.

PROČITAJ: Timothee Chalamet i Kylie Jenner nisu prekinuli – samo se skrivaju od javnosti

Coty bi mogao imati poticaj za sudjelovanje u pregovorima o prodaji ako Kylie Jenner i dalje bude nezadovoljna načinom na koji tvrtka upravlja brendom koji nosi njezino ime.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025