Brooklyn Beckham (24), sin proslavljenog bivšeg nogometaša Manchester Uniteda i Real Madrida Davida Beckhama (48) i bivše članice grupe Spice GirlsVictorije Beckham (49) te suprug glumice Nicole Peltz (28), već neko vrijeme očajnički pokušava postati slavan zahvaljujući vlastitim postignućima.
Kuhanje Brooklyna Beckhama već je neko vrijeme sprdnja
Najstariji sin Davida i Victorije ranije je pokušao s nogometnom i fotografskom karijerom, ali u zadnje vrijeme želi postati kuhar, a kao platformu koristi svoj Instagram na kojemu ga prati više od 15 milijuna ljudi.
Nije pohađao nikakvu kulinarsku školu, ali je svejedno 2021. otvorio svoj kanal Cookin’ with Brooklyn na kojemu je objavljivao snimke na kojima priprema hranu.
Tada se otkrilo da je u produkciji videa na kojemu pokazuje kako napraviti sendvič radilo čak 62 ljudi, što su šokirani televizijski producenti za medije opisivali kao „dovoljno ljudi za velike TV projekte“.
Brooklyn je naljutio javnost i kada je izašao viralni TikTok video na kojemu ga netko pita kako je zaradio za svoj 1,2 milijuna dolara vrijedan Lexus, a on je odgovorio „kuhanjem“.
Kuhanje Brooklyna Beckhama sprdnja je zbog količine sastojaka koje je upotrijebio
Ovoga je utorka Brooklyn Beckham na Instagramu objavio video na kojemu priprema piletinu u ulju od avokada, a količina ulja koju je koristio nasmijala je njegove pratitelje.
U videu se vidi kako Beckham oblaže pileća prsa mliječnom smjesom prije nego što ih uvalja u mješavinu začina i brašna i zatim ih prži na vrućem ulju.
Brooklyn Beckham demonstrirao je kuhanje piletine s uljem od avokada.FOTO: Instagram/brooklynpeltzbeckham
Nakon što je „kuhar u pokušaju“ svome jelu dodao cijelu bocu ulja od avokada – koje se u trgovinama prodaje za 25 dolara – komentari pratitelja bili su prepuni dojmova.
“To je PUNO ulja”, napisao je jedan pratitelj.
“U svijetu ljudi umiru od gladi, a ti si potrošio dovoljno ulja i mlijeka da nahraniš 20-ak. Ali ti to ne bi razumio”, komentirao je drugi.
“Wow, svi ti sastojci za samo dva komada piletine“, zaključio je treći.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.