HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Bilo je to partnerstvo iz snova – barem u PowerPoint prezentacijama. Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa, s pedigreom i prtljagom, predvođeni PR-om kakav si mogu priuštiti samo bivši članovi kraljevske obitelji i Oprini štićenici, zakoračili su u Hollywood s obećanjem promjene narativa. Pet godina, stotinu milijuna dolara i – sveukupno – nekoliko katastrofa kasnije, Netflix tiho gasi reflektore. Bez pljeska. Bez oproštajnog pisma. Samo tišina.

Prva je pala Meghanina lifestyle emisija With Love, Meghan, kulinarski performans u kojem vojvotkinja izlaže umijeće aranžiranja rajčica u oblik bubamara. Ako ste propustili, ne brinite – sudeći prema brojkama, propustili su je svi osim nekoliko milijuna znatiželjnih klikova iz globalne dijaspore. Emisija se plasirala na 383. mjesto Netflixova vlastitog rejtinga. Za usporedbu: reprize serije Suits, u kojoj je Meghan glumila prije nego što je odjenula Givenchy za Windsor, pobijedile su je bez truda.

Čak ni Guardian, poznat po suzdržanoj ironiji, nije mogao zaobići komentar – nazvali su emisiju “besmislenim lifestyle sadržajem koje bi BBC koristio da zakrpa subotnje rupe u programu”. Što je Netflix napravio? Pritisnuo prekidač, ugasio ga. I to elegantno – bez drame. “Pustit ćemo da istekne”, rekao je insajder. “Nitko više ne želi nove epizode, nove projekte, nove ambicije. Svi su se umorili.”

Naravno, nije to prvi put da se vojvotkinjini medijski snovi tope poput nepažljivo kuhanog sirupa. Spotify ih je otkazao još prošle godine, nakon kratkog eksperimenta s podcastom Archetypes. Epizoda sa Serenom Williams je, navodno, imala jedanaest minuta u kojima  Serena nije uspjela ništa reći – Meghan je govorila. I govorila. I govorila.

Bill Simmons iz Spotifyja nije bio suptilan: “Prevaranti.” Rekao je da bi taj podcast trebao nositi ime The F**ing Grifters*. Dodao je da mu je Zoom s Harryjem bio “jedan od najboljih trenutaka u životu”. U prijevodu: tragikomedija.

Jedini stvarni hit? Dokumentarac Harry & Meghan, objavljen krajem 2022., u kojem su s britanskom monarhijom raščistili kao da pišu scenarij za Netflix, što su, zapravo, i učinili. Ali i taj projekt je iscrpio svoj potencijal. Kad nemate više koga optužiti, tko vas još želi slušati?

Meghan sada pokušava s brendom American Riviera Orchard – džem, vino, keksi. Trenutačno su “rasprodani”, ali to više govori o PR taktici nego o stvarnoj potražnji. Kritičari su nemilosrdni: “Brend bez pameti, bez strategije. Meghan prodaje ostatke slavne prošlosti – malo Suits, malo palače.” Sve, osim autentičnosti.

Holivudski snovi se tope u džemu od jagoda

U međuvremenu, Harry hoda po minskim poljima u Angoli, pokušavajući pronaći vlastitu verziju smisla – u sjeni svoje majke, Princeze Diane. “Život u službi”, kaže on, iskreno i ranjivo. Samo, taj život ne plaća 16 kupaonica i osiguranje vrijedno 3 milijuna dolara godišnje.

Njihova vila u Montecitu – skromni raj za dvoje, s devet spavaćih soba i oceanom na horizontu – zahtijeva ozbiljan budžet. Godišnje kamate, osoblje, održavanje, tužbe… Popis troškova izgleda poput računa iz Beverly Hillsa. Jer to i jest.

Navodno je Harry preživio zahvaljujući nasljedstvu pokojne Diane i fondovima koje mu je ostavila prabaka, kraljica majka. Ali sve to ima rok trajanja, pogotovo kada vam je osnovna poslovna strategija: Prodaj vlastitu dramu.

Kamo dalje? PR stručnjaci misle da Meghan postaje glavni izvor prihoda. “Ona je kruh na stolu”, kaže jedan od njih. Problem je samo što njezini recepti trenutačno nisu ni zabavni ni ukusni. A svijet više ne guta svaku glazuru s osmijehom.

Na kraju, jedno pitanje ostaje visjeti u zraku nad Montecitom, između limunovih stabala i sigurnosnih kamera: koliko dugo možete živjeti holivudski san ako vam nitko više ne vjeruje da ste budni?


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025