Katy Perry se pojavila u australskoj emisiji The Project, gdje je razgovarala o ulozi Madonneu svojoj karijeri.
Govoreći o Madonni, izjavila je: “Ona je najveća. Utirala je put. Svaka žena joj treba reći ‘hvala’ jer ona ruši barijere. Imam 40 godina i još uvijek mogu stvarati glazbu zahvaljujući Madonni.”
Reperica Azealia Banks je brzo reagirala na izjavu Katy Perry. Ponovno objavivši tweet pop-kulturne stranice koja je istaknula Katyinu izjavu, Azealia je tweetala:
“Grace Jones, Lil Kim, Beyonce, Whitney Houston, Chaka Khan, Teena Marie, Celine Dion, Bjork, Missy Elliott, Toni Braxton, Spice, Eve, i posebno Janet Jackson – ne duguju ništa Madonni.”
“U stvarnosti, trebali bi zahvaliti DONNI SUMMER,” napisao je na to jedan korisnik X-a, ističući da zasluge pripadaju Donni Summer a ne Madonni.
Međutim, neki korisnici interneta su se složili s Katy i iznijeli svoja mišljenja kako bi opovrgli Azealiju:
“Beyonce? Da. Lil Kim? Da, nazivala se Crnom Madonnom. Janet? Uzela je veliku inspiraciju iz Madonninog albuma ‘Erotica’ za svoj album ‘Janet’ iz 1993… I većina ovih drugih izvođačica koje si spomenula debitirala je prije ili u isto vrijeme kad i Madonna. Dakle, tvoj argument je nevažeći,” napisao je korisnik interneta.
“Da, ali nijedna od njih nije Kraljica popa. Madonna jest i zauvijek će biti Kraljica popa,” izjavio je drugi korisnik.
“Namjerno izostavljaš Gagu. Izliječi se,” korisnik X-a se referirao na Azealiu Banks, koja je optužila Gagu da je prisvojila njezin rad za album ARTPOP 2013. godine.
Tijekom intervjua u emisiji The Project, Katy Perry izrazila je zahvalnost Madonni. Prisjetila se kako ju je Kraljica popa u početku testirala, a zatim postala “super ljubazna” prema njoj. Opisujući to kao “Madonninu stvar”, Katy je podijelila da ju je Madonna pozvala na zabavu na kojoj su zajedno napravile photoshoot, što je probilo led.
Nazivajući Madonnu najvećom, Katy je otkrila da je upravo Madonnina pohvala na jednoj radio emisiji učinila njezinu pjesmu iz 2007. godine Ur So Gay popularnom. Komentirajući to, pjevačica je rekla:
“Zapravo je spomenula moju pjesmu i to je zaista bio početak moje karijere. To je ono što me lansiralo.”
Katy Perry je nedavno i putem Instagram objave najavila The Lifetimes Tour. Prema objavi, turneja će započeti u lipnju 2025. godine, a pjevačica će nastupati u australskim gradovima poput Melbournea, Sydneya, Pertha i Brisbanea.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.