HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jennifer Lopez, koja iza sebe ima četiri braka i čak šest zaručničkih prstenja, postala je novo zaštitno lice luksuznog turskog draguljarskog brenda, piše Page Six. Za blještavu kampanju, u kojoj pozira u bijeloj vjenčanici s dijamantnim prstenom, 56-godišnja zvijezda navodno je dobila 10 milijuna dolara, odnosno oko 8 milijuna eura.

Iako se radi o ogromnoj svoti, insajderi tvrde kako je za Lopez to zapravo – skromno. “Nekada je sklapala mnogo veće poslove. Lako je dobivala 20, 30, pa i 50 milijuna dolara. Zato sam bio šokiran. To je malo za J. Lo.” Prema istom izvoru, pjevačica navodno ne radi kampanju zbog novca: “Želi ostati u vijestima. Juri za mladošću. Nije očajna zbog novca, ali željna je ostati relevantna.”

Lopez se trenutačno nalazi u razdoblju samovanja — nakon razvoda od Bena Afflecka 2024. godine. Upravo joj je on darovao jedan od najskupljih zaručničkih prstena u Hollywoodu: zeleni dijamant od 8.5 karata, vrijedan između 5 i 10 milijuna dolara.

Prije Afflecka bila je zaručena za bejzbolaša Alexa Rodrigueza, koji joj je 2019. stavio na ruku 15-karatni dijamant. Zaruke su raskinuli 2021.

Jennifer Lopez u bijeloj vjenčanici za novi draguljarski brend

Slavna pjevačica prethodno je bila u tri braka: Marc Anthony (s kojim ima 17-godišnje blizance, Emmu i Maxa), Cris Judd i Ojani Noa.

PROČITAJTE: Jennifer Lopez zapalila crveni tepih u dramatičnoj haljini Tamare Ralph – Pogledajte fotografije koje svi dijele

Unatoč turbulentnoj romantičnoj prošlosti, Lopez ne traži ljubav putem tehnologije. Kada su je u emisiji Howarda Sterna pitali bi li ikada koristila aplikaciju za spojeve, rezolutno je odgovorila: “Ne, to ne želim.”


druge vijesti