Anna Wintour, ledena kraljica Voguea, žena čiji pogled može pokrenuti (ili zaustaviti) karijeru jednim klimanjem glave – odlazi. I dok službene objave govore o „osobnim razlozima” i „dugogodišnjoj posvećenosti modnoj industriji”, iza kulisa se šapuće nešto posve drugo. Naime, govorka se da ova smjena nije ni izbliza tako nevina.
U igru ulazi Lauren Sánchez – glamurozna, blještava i, da budemo iskreni, sve samo ne tipična Vogue girl. Njezina navodna želja za naslovnicom legendarnog časopisa možda i ne bi bila tema ozbiljnijih modnih ogovaranja – da uz nju ne stoji jedno od najdubljih džepova na planetu. Jeff Bezos, čovjek koji mijenja tijek svjetske trgovine jednim klikom, sada navodno pokušava promijeniti tijek modne povijesti.
Šapuće se – ponovno, ništa potvrđeno, naravno – da su u igri bile brojke od kojih se vrti u glavi. Milijarde. Donacije. Prijateljski fondovi. A neki tvrde da su „određeni urednički uvjeti” bili itekako predmet pregovora. Čak se govori i o novoj digitalnoj strategiji u kojoj bi Lauren bila „lice nove ere”, uz promjene koje bi Vogueu dale sjaj – i utjecaj – u svemiru društvenih mreža.
Zvuči suludo? Ili možda savršeno logično?
Jer ako je itko u stanju rebrendirati modni imperij iznutra, to je čovjek koji je lansirao raketu u svemir s romantičnim pogledom na Zemlju.
A što na sve to kaže sama Wintour? Za sada – ništa. Kao i uvijek, tišina je njezino najmoćnije oružje. No modni insajderi tvrde da je posljednji editorijal u tiskanom izdanju bio ispunjen simbolikom, pozdravima u kodiranom jeziku haute couturea. Lauren se, pak, u svojim nedavnim intervjuima osvrće na „žene koje su spremne zakoračiti u prostor koji im je dugo bio zatvoren”.
Tko stoji iza navodnog povlačenja Anne Wintour – i zašto svi prstom upiru u Lauren Sánchez?
I dok službeni izvori odbijaju komentirati navodne milijarde, a modna zajednica diše plitko čekajući potvrdu, jedno je sigurno – naslovnica Voguea nikada više neće biti samo modna priča.
Je li Bezos kupio Lauren njezin najglamurozniji trenutak? Ili smo samo svjedoci slučajnosti dekade?
Zasad, sve ostaje u rukavicama. Ali one, ovaj put, nisu Chanel – više su to svilene rukavice moći.