
Pamela Anderson želi se promijeniti prezime: ‘Želim biti Pamela Hyytiäinen’
Glumica razmišlja o odricanju prezimena koje ju je proslavilo i otkriva želju da se poveže s finskim nasljeđem svoje obitelji.
04 prosinca 2025

Nika Turković već dugo nije tek “mlada glazbenica na sceni” – ona je autorica koja briše granice između intime i univerzalnog, između sirove emocije i estetski dotjerane slike. Kad govori o pjesmi Dovoljna, jasno je da je to više od još jedne pjesme na albumu – to je priča, stav, bunt i terapija u isto vrijeme. Ona stvara glazbu kao da iscrtava vlastiti dnevnik bojama koje sama bira – od interijera i eksterijera, do outfita, šminke i dugih platinastih perika. Njena umjetnost uvijek kreće iz vizije: slike, scene, osjećaja, koji kasnije postanu pjesma i spot. Ono što joj je u glavi rijetko tko može vidjeti, ali s Dovoljna dogodilo se upravo to – ono nezamislivo je pretočeno u stvarnost.
Ova pjesma nije napisana iz trenutka slabosti, nego iz perspektive one koja je već sve to prošla, prerasla i izašla snažnija. Zato ona i zvuči kao bunt, kao osmijeh na rubu suze, kao sarkazam koji se pretvara u oslobađajući refren. Nika piše iz mjesta iskrenosti, ali i ironije – jer zna da je vrijednost uvijek tvoja, bez obzira prepoznaje li je netko drugi. Zato Dovoljna nije priča o tome da nisi dosta, već manifest onoga da jesi i da si to uvijek bila.
Proces stvaranja kod nje nikad nije solistički čin – Ivan Pešut i Valnea Bulić na ovoj su pjesmi donijeli svoje snage, pa je ona dobila dubinu, energiju i onaj gitarski prkos koji Nika voli od djetinjstva, kada je slušala Avril Lavigne i Hayley Williams. Spot je pak postao filmski teren za istraživanje toksičnih odnosa, ali i prostor u kojem se prepoznaje svatko tko je barem jednom pokušao suspregnuti suze dok nastavlja dalje hodati.

Nika nije pristala na kompromis ni u vizualu – svaka boja, svaki kadar, svaka emocija ima simboliku i mjesto. Nije čudo da joj je upravo Dovoljna postala najdraži projekt dosad. Publika ju je prihvatila s istim žarom s kojim ju je i stvarala – urlajući, smijući se i plačući zajedno s njom. Jer u njezinoj glazbi uvijek postoji most između onoga što ona osjeća i onoga što mi prepoznajemo u sebi.
U svijetu Nike Turković nema prostora za kalkulaciju – tu su samo emocija, istina i beskompromisna estetika. Ona ne traži da bude “dovoljna” za nekoga, već nas podsjeća da smo svi mi uvijek dovoljni, i kad to zaboravimo. A baš u tom podsjetniku leži snaga njezine glazbe – i razlog zašto nas uvijek iznova pronalazi.

Obično kad pišem pjesmu, često imam bar neku vizualnu priču koja mi je u glavi, bilo da je želim za spot ili samo postoji da bih sebi bolje dočarala, tako da sam za pjesmu ‘Dovoljna’ odmah znala što želim. Imala sam u glavi boje, eksterijer i interijer, estetski dio, modni dio, priču i neke sitnice, a ostalo je nastalo tijekom pisanja scenarija s Benjaminom Strikeom i naravno kad smo pronašli lokacije. Tu su, naravno, pomogli i svi drugi ljudi u ekipi, kako bi svaki dio spota dobio svoj oblik, tako da je to na kraju uvijek timski rad.
View this post on Instagram
Definitivno je premašilo moja očekivanja, jer je jako teško imati nešto u glavi i onda to vidjeti točno onako kako si zamislio. To je obično nemoguće jer nitko ne stanuje u toj tvojoj glavi osim tebe, ali moram reći da smo s ovim spotom uspjeli točno to i zato mi je ovo najdraži projekt od svih do sada.
Ne, mislim da ova pjesma iako ima ‘ranjivih momenata’, ipak prezentira taj dio kad sve to prođeš i prerasteš. A to je nekako baš osnažujuće. Po meni je ona jedan veliki bunt i uživala sam pišući je, snimajući u studiju, kao i snimajući ovaj spot.
View this post on Instagram
Ivan i ja smo već toliko ufurani u ovakve stvari da kad nam krene, proces samo teče. Predobro se poznajemo i jako dobro radimo skupa, tako da tu nema puno filozofije. Ja predlažem, on odmah napravi i obrnuto. S obzirom na to da je Ivan primarno gitarist (i to najbolji), mislim da je baš zahvaljujući njemu ova pjesma i dobila svoj pečat i cjelokupni zvuk. S Valneom mi je ovo bilo prvo iskustvo pisanja na ovaj način i nije tajna da sam oduševljena njezinom kreativom i razmišljanjem, koje se dosta razlikuje od mog. Mislim da mi je to baš pomoglo da se na ovoj pjesmi malo izvučem iz same sebe i da joj dopustim da me odvede u nekom drugačijem smjeru. Neke od meni omiljenih momenata na ovoj stvari je baš ona napisala, ili me navela na to da do njih dođem sama, što mi je bilo super iskustvo. Oboje ih baš volim i presretna sam da dijelimo ovu pjesmu.
Ova pjesma je ima jedan malo sarkastični moment, koji sigurno, dok sam ga proživljavala, ne bih tako nazvala. Kad sam se dovoljno odmaknula od te priče i napisala pjesmu do kraja, vidljiva je ta cinična nota, što mi je super. Cijeli koncept ‘nisam dovoljna’ je više usmjeren ka osobi o kojoj pjesma pjeva, nego prema osobi koja pjesmu pjeva. Tu sam nekako najviše i naučila da je tvoja vrijednost uvijek tvoja, bez obzira na to prepoznaje li to netko drugi ili ne. Bio ti ‘dovoljan’ ili ne, nekome drugome, nikad ne bi smio dovoditi u pitanje svoju pravu vrijednost. Bitno je u životu pronaći ljude koji te prepoznaju i to je sve. Za sebe danas sigurno ne bih rekla da ‘nisam dovoljna’, mislim da je to na kraju pjesme svima jasno.
View this post on Instagram
Mislim da smo svi ako ne prošli, onda barem svjedočili toksičnim vezama. Danas se o tome svugdje i stalno priča, pa mi je drago da to više nije tabu niti neka ‘sramota’, već sastavni dio emocionalnog odrastanja – i nažalost i na sreću. Ne volim nametati svoj narativ na ovakav način u pjesmama, radije bih da svatko u njoj pronađe ono što njemu znači i poveže to s nekom svojom pričom.
Obožavala sam pisati ovaj scenarij. Mislim da ako autor pjesme ima jasnu viziju kako vidi svoju pjesmu, da ga uvijek treba pustiti da bar malo navigira tim stvaranjem. Baš zato što je to tvoje djelo i nitko neće umjesto tebe to na taj način proživjeti niti razumjeti. Inače uvijek imam bar neku malu ideju od koje počnemo, ali prepuštam dalje stručnoj ekipi da vozi projekt, ali ovdje sam baš bila jako specifična i drago mi je da sam ostala pri svome. Tako da sam odlučila da kad god budem imala ovako jasnu viziju, uvijek bih voljela voljela raditi na scenariju. Najveće hvala mom prijatelju, producentu i scenaristu Benjaminu Strikeu koji mi je to dozvolio. Poštovao je svaku moju ideju i slušao me maksimalno, a i time popunio sve rupe u mojoj viziji savršeno.
View this post on Instagram
Taj dio prepuštam Ivanu Pešutu kojem sam samo rekla koji je ‘vibe’ i što bih htjela postići i on je točno to izveo bez greške. Oboje smo prilično veliki fanovi takve glazbe, tako da nam se nije teško razumjeti na toj fronti, a kao netko tko je svoje formativne godine proveo slušajući Avril i Hayley Williams, mislim da mi ovo nije bio izazov, nego neki prirodni ispušni ventil. Obožavam ovakvu glazbu, takvo pjevanje, gitarske solaže i cjelokupno iskustvo ovakvih pjesama na koncertima, tako da se nisam trebala previše truditi da to pretvorim u nešto ‘autentično’. Općenito ako mi se nešto radi i ako u tom trenutku to osjećam i želim, idem s tim bez previše razmišljanja o tome kako bi to sad bilo više ‘ja’. Nekako mislim da si ti nositelj svog projekta, pa bi to i trebalo biti dovoljno da nešto zvuči kao da je tvoje.
Haha, mislim da bi to bilo moje hodanje/plakanje kroz zadnji refren, nakon vrhunca pjesme. Ono kad se maksimalno trudiš suspregnuti suze i sve interne monologe si već obavio; ali tu smo gdje smo i tako je kako je i moraš nastaviti dalje hodati. Nekako mislim da svi tugujemo i procesiramo drugačije, ali meni su ta scena i taj moment u spotu (koji se zapravo dogodio spontano), baš dobro objasnili tu borbu kad si toliko umoran od svega i svjestan u čemu si i što se događa, ali još nismo ni blizu realizacije kako iz ovoga izaći.
View this post on Instagram
Martin je moj jako dobar prijatelj i znala sam da ne mogu s nekim biti tako bliska, ako ga i privatno ne volim hah, tako da sam ga baš zato i odabrala. Pritom je fantastičan za ovakvu ulogu i mislim da je donio sve i više od toga kako bi složio tu personu savršeno. Potpuno smo se skužili, znao je točno što meni ovo znači i što bih htjela prikazati, prošli smo i moodboard i scenarij nekoliko puta i stvarno mislim da se u tome baš pronašao. Sjajno su mu sjele sve različite emocije koje je trebao prikazati, a između svakog novog ‘takea’ smo se toliko smijali, da mi je ovo snimanje bilo najlakše u životu. Ne bih nikog drugog izabrala radije za ovu ulogu i baš mu hvala na tome.
Ne bih rekla; sve što smo htjeli, to smo i izveli. Ja sam možda htjela da u jednom trenu jašemo konje, ali tu ideju su mi brzo ugasili s obzirom na to da sam na zadnjem snimanju s konjem u životu skoro pala jedno 15 puta, tako da ne vjerujem da bi to bila dobra ideja.
View this post on Instagram
S obzirom na to da kraj pjesme kaže ‘ja sam uvijek bila dovoljna’, mislim da je jasno da je pjesma pisana iz jednog boljeg mjesta, gdje je ‘ona’ vrlo svjesna da je itekako dovoljna, ali priča tu priču koju je prošla, koja ju je do toga i dovela. Na albumu se zapravo nalazi jako puno pjesama u kojima je stav upravo takav; pisanje iz jedne zdrave sadašnjosti, ali seciranje prošlosti i neka ljubav i tuga prema osobi koja je postojala prije. Volim pisati tako, jer imam osjećaj da daje baš neki lijepi ‘closure’ za puno stvari koje u životu jednostavno nisu stigle, ili nisu imale kapaciteta, da budu završene kako treba. To je svojevrsna terapija i za mene i za ljude oko mene.
Za sada sjajno. Mislim da itekako kuže o čemu se radi i da su si sami izgradili svoje narative, što je najbolji dio ovog posla. Uvijek imam osjećaj da moja publika razumije moje priče i da me slušaju, a ja ne znam što je bolje u muzici nego kad se kroz te tekstove i melodije razumiješ s ljudima koje nikad nisi upoznao. Obožavam kad skupa plačemo, urlamo, ljutimo se i smijemo. Iskreno, ništa mi nije draže od toga i smatram to ogromnom privilegijom. Vidjet ćemo kako će to biti u Boogaloou 15. 11., kad sve izvedemo prvi put onako ‘veliko’, što jedva čekam.
View this post on Instagram
Naši dani u studiju nisu baš tako dramatični rekla bih; dosta smo efikasni, znamo što radimo i koliko radimo taj dan i jednostavno idemo za time. Ova pjesma meni uopće nije emotivno teška, mislim da je baš cinična kao što sam i rekla, i da je baš zato bila jako zabavna za snimanje. Ima dosta dijelova u kojima mi je bilo bitno da se čuje to ‘ruganje’ i taj sarkazam u glasu, a za teže vokalne dionice sam se samo dobro odmorila i pila čaj s medom. Sve drugo je s nama dosta brzo i konkretno; Ivan Pešut meni uvijek kaže da ako nešto ne uspijem iz prvog, drugog, trećeg takea, da bolje da prebacimo za neki drugi dan jer to znači da mi ‘nije dan za to’. Tako da smo prilično jasni oko toga i uvijek sredimo sve relativno brzo. Onda poslije po tome prčkamo do savršenstva, ali to su slatke muke.
Jaaako bitna! Kažem, imala sam doslovno razdoblje u kojem želim da se spot nalazi, paletu boja koja mi je bila u glavi; od interijera, eksterijera, do boje kose, outfita, šminke itd., tako da sam to sve nekako posložila i poslala svojim curama da od toga krenu i grade svoje kreativne priče. Tako je i bilo. Ana Nikačević i ja radimo već godinama i privatno se stvarno jako volimo, pa smo se brzo razumjele i mislim da je složila stajlinge savršeno za ovu priču. Sonja Kvesić koja je radila šminku je također odmah shvatila o čemu se radi, a kako i nas dvije surađujemo godinama, nije bilo puno filozofije. Dorotea Butigan i ja smo se odmah razumjele da želimo tu dugu blajhanu periku, jer je jednostavno to bila ta estetika. Na ovom spotu je na vizualnom identitetu jako puno radila i Mateja Sučević, moja prekrasna, kreativna prijateljica koja nema što ne zna, tako da je njezina uloga uvelike pomogla da cijela estetika ispadne ovako.
View this post on Instagram
Mislim da je vidim točno ondje gdje sam je i pozicionirala na albumu – negdje mrvicu iza sredine, kao neku kulminaciju. Što energetsku, što emotivnu. Mislim da na njoj dosta stvari dosegne svoj vrhunac, nakon kojeg je okej da se osjeća i malo više tuge i umora od svega, ali nakon čega slijedi jedan dobar zaključak. Definitivno je vidim i kao okidač i smjernicu za buduće pjesme koje ćemo raditi, jer upravo ovakav zvuk najviše volim za sebe, pa bih voljela i raditi još dosta ovakvih stvari.
Ne, ne bih zbilja ništa mijenjala i nisam osoba koja voli prčkati po stvarima aktivno razmišljajući što sam mogla napraviti bolje, jer mi moja prirodna anksioznost svakako to radi na dnevnoj bazi, pa mi to ne treba i u poslu i projektima iza kojih stojim. Sve stvari, pa tako i pjesme i projekte koje sam radila smatram malim kamenčićima koji su dio jedne velike cjeline koja čini mene takvom kakva jesam. A da bismo mogli opstati (pogotovo u ovakvom poslu), mislim da je okej da cijenimo što smo postigli i što radimo, pogotovo ako je naše. Sasvim je potrebno biti kritičan i tu sam stvarno najgora prema sebi, ali baš zato mislim da ne valja puno kopati po tome ‘što je moglo drugačije’, nego ‘kako ćemo dalje bolje’. I time se pokušavam voditi uvijek i u svemu.
View this post on Instagram
Pa nekako mislim da ja slabo uspijem pogoditi komercijalnu crtu stvari, jer ne radim baš komercijalnu glazbu. Tu se netko može ili ne mora s time složiti, ali gledajući na tržište kao cjelinu, mislim da je to evidentno. Ja se vodim time da moram napraviti ono što ja u tom trenutku želim i mislim, jer mi nekako nema ispravnijeg od toga. Znali smo napraviti nešto baš za radio i tako je i bilo; i to je super na jednoj skroz drugoj razini, ali generalno ja pišem onako kako u tom trenutku osjećam da trebam. Tako je bilo i s ovom pjesmom, pa kad je album izašao i kad je ispalo da je ona najslušanija, a nije singl, onda sam znala da treba biti singl. Tu su me ljudi usmjerili i to mi je bilo baš fora. Hvala im na tome.
Najviše volim stih koji nosi ime albuma, a to je ‘ i ove brze suze se isplaču, tebe one sretne nikad ne nađu’. Jako mi je to bilo katarzično i jako volim što taj stih spaja cijeli album i nosi cijeli naziv albuma.
View this post on Instagram
Mogu samo reći da su ljudi od početka jako voljeli pjesmu, a da su sada jako sretni sa spotom, što mi je posebno drago. Uvijek dobijem lijepe komentare i puno podrške, ali ne hvatam se previše za to jer znam da su te stvari uvijek trenutne; da jedan dan jesi, drugi nisi, pa da zato treba gledati kako dalje raditi više i bolje svaki dan.
Jako volim Euroviziju, ali nemam to u planu za sebe, ne. Nažalost nemam želudac za takve velike manifestacije, svaka čast svima koji imaju, vi ste moji idoli.

Glumica razmišlja o odricanju prezimena koje ju je proslavilo i otkriva želju da se poveže s finskim nasljeđem svoje obitelji.
04 prosinca 2025

Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
04 prosinca 2025

Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.
04 prosinca 2025

Povijesna tijara kraljice Viktorije ponovno predstavlja raskoš kraljevske tradicije i poveznicu s Njemačkom.
04 prosinca 2025

NFL zvijezda u podcastu s Georgeom Clooneyjem otkrila da se u vezi s Taylor Swift nikada nije posvađala.
04 prosinca 2025