“Bio sam malo nervozan zbog njega. Ne volim ljude koji su previše uspješni, i mislio sam da mu karijera ide previše dobro”, šali se Hugh Grant (63) za PEOPLE o svom kolegi iz filma Wonka, Timotheeju Chalametu (27).
“No, ipak sam se zagrijao”, dodaje. “Ispričao mi je dobre tračeve.”
U glazbenoj priči o podrijetlu Willyja Wonke, Chalamet glumi naslovnu ulogu čarobnog proizvođača čokolade koji se susreće s narančasto-zelenim Oompa Loompom, kojeg tumači Grant.
Hugh Grant nije glumio lice u lice s Timotheejem
Nažalost, Chalamet kaže da nije dobio “deluxe iskustvo s Hughom Grantom“ jer je glumac svoju CGI izvedbu odradio izvan kadra, dok je Chalamet glumio uz tenisku lopticu kao referenciju. “Ali bio je blizu u šatoru”, kaže Chalamet.
Hugh Grant je izjavio o radnom aranžmanu dok je prikazivao Oompa Loompu visokog 46 centimetara: “Nisam mogao biti na setu jer sam prevelik. Ali bio sam u šatoru nedaleko s kacigom na glavi i svim kamerama. Vrlo kompliciran posao.”
Redatelj Paul King kaže da je želio “što više kemije” između Chalameta i Granta, čak i ako nisu mogli biti licem u lice.
“Oni imaju neku vrstu šale kroz film i polako postaju dvojac kako film odmiče, a to je nešto što mislim da je vrlo teško postići ako nikada niste zajedno u istoj sobi”, kaže King.
“Obojica vole isprobavati različite verzije i različite stvari u tim verzijama, a ja sam u potpunosti podržavao njihovu želju da uspostave neku kemiju”, dodaje redatelj, koji je surađivao s Grantom i na filmu Paddington 2 2017. godine.
King objašnjava: “Timmy bi imao Hughov glas u glavi i mogao bi ga čuti, ali bi glumio prema nekom snimljenom materijalu ili teniskoj loptici na štapu.”
Timothee Chalamet je rekao: “zaista je bila radost raditi na ovim stvarima.”
Hugh Grant kao Oompa LoompaPROFIMEDIA
A što se tiče njegovog prvog dojma o stalnom glumcu u romantičnim komedijama, Grantu, kaže: “Prije nego sam upoznao Hugha, mislio sam da je izuzetno talentiran, zgodan i vrlo privlačan. Ali nakon što sam ga upoznao, moj dojam se raspao”, kaže on s osmijehom. Grant se šali: “Baš sam slomljeni starac.”
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.