HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Pleasing Yourself“ – nova kolekcija s porukom koja je sve samo ne suptilna – ne skriva svoje namjere. „Radikalna potraga za onime što prija“ filozofija je vodilja iza kolekcije koja na tržište donosi dizajnerski minimalistički vibrator (68 dolara) i lubrikant (25 dolara) koji se, kako brend poručuje, vraćaju korijenu svega: vlastitom dodiru.

Na prvi pogled sve izgleda tipično „pleasing“ – elegantno, razigrano, s dozom otkačenosti i dobrom mjerom (auto)ironije. Na Instagramu, Styles piše „Please Yourself Like You Mean It“ na komad papira, a fanovi se – očekivano – raspadaju od oduševljenja. „Sad nam još samo fali lak za nokte u nijansi vibratora!“, piše jedan komentar. Drugi sažima sve što osjećamo: „Jednostavno volimo muškarca koji sluša što ljudi žele.“

harry styles

Harry Styles ovime ne lansira samo proizvod – on oblikuje novu kulturu zadovoljstva. Kulturu u kojoj se seksualnost tretira kao estetika, a užitak kao dio dnevne rutine, baš kao i skincare. U vremenu u kojem žene (i muškarci) sve više odbacuju sram, tabue i definicije onoga „što se smije“, Pleasing ulazi na scenu s nečim što je istovremeno seksi, nježno i društveno angažirano.

Od 2021. godine, kada je Pleasing započeo kao igra s lakovima za nokte inspiriranima bojama cvijeća i tapeta, brend je narastao u impresivnu kolekciju proizvoda za njegu kože, odjeću, mirise i sada – intimne igračke. I iako nas malo što više može iznenaditi kada je riječ o Harryju Stylesu, činjenica da baš on nosi ovu promjenu – s osmijehom, tetovažama i rukopisom koji piše slogane za bolji seks – čini da sve to djeluje… pa, jako prirodno.

harry styles

Pitanje više nije zašto je Harry Styles lansirao seks-igračke. Pitanje je: kako da si ih što prije priuštimo?

harry styles

Jer ako nas je išta naučio, to je da zaslužujemo sve što nas veseli. I još malo više.

harry styles


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025