Harrison Ford (82) stvarno izgleda odlično u svemu! Zvijezda Indiana Jonesa to je još jednom dokazao u svojoj najnovijoj reklami, u kojoj je nosio posebno izrađeni kilt.
U sklopu suradnje s Glenmorangiejem, škotskom destilerijom iz grada Taina, Harrison je glumio u seriji reklama pod naslovom Once Upon a Time in Scotland, koje je režirao glumac i redatelj Joel Edgerton. Kampanja prati putovanje kroz Škotsko gorje do destilerije Glenmorangie, promovirajući njihov single malt viski.
Harrison Ford misli da mu kilt stoji odlično
Govoreći za GQ o snimanju reklame i svom personaliziranom kiltu, koji je izradio streetwear brend Palace, Harrison je rekao: “Mislim da mi je kilt jako dobro stajao. Pada na savršenu visinu iznad koljena i bio mi je prilično udoban.” Dodao je: “Moj zadatak nije bio samo nositi ga, već i glumiti nezadovoljstvo oko toga.”
Priznao je: “Pretvarao sam se da sam nesiguran, iako sam se zapravo osjećao potpuno ugodno.”
Harrison Ford uživao je snimajući reklamu za viski
U jednom od isječaka iz kampanje, kada mu ponude kilt, odlučno izjavljuje: “To se nikada neće dogoditi.” No, na kraju ipak popusti i odjene ga.
Snimanje ove kampanje ujedno je bilo i Harrisonov prvi posjet Škotskoj. Podijelio je svoje iskustvo: “Imali smo dosta slobodan plan, a puno toga što smo snimili završilo je na ekranu. Sve je bilo jako opušteno i stvarno me iznenadilo što su nam sponzori dali toliko slobode i nisu se brinuli oko našeg humora i općeg ponašanja. Bilo je jako zabavno.”
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.