Druga nedjelja u svibnju rezervirana je za žene koje svakodnevno nose najvažniju i najnježniju titulu – mama. U povodu Majčinog dana razgovarali smo s možda i najpopularnijom mamom u Hrvatskoj posljednjih godina, Hanom Huljić Grašo (34). Glazbenica je majka dvoje djece, kćeri Albe (2) i sina Tonija, koje je dobila u braku s kolegom Petrom Grašom (49). Iako je prije rođenja sina najavila povlačenje s pozornice, čini se da se to nije odnosilo i na stvaralaštvo, jer upravo su je briga i svakodnevica s djecom ponovno povezali s njezinom prvom ljubavi: glazbom, ali u jednom novom, nježnijem smjeru. Hana je prošli mjesec izdala novu dječju pjesmu ‘Uskrsna pjesma (Aleluja)‘, koju je otpjevala zajedno s kćeri Albom i suprugom. Također svaku pjesmu Hana stvara u suradnji s mamom Vjekoslavom Huljić, čije životne lekcije danas prenosi na svoju djecu. Koliko ju je majčinstvo promijenilo, kako se snašla u najvećoj ulozi i što je naučila, ispričala nam je iskreno i toplo, upravo onako kako samo jedna mama može.
Kada čujete riječ ‘mama’, što Vam prvo padne na pamet?
Najveća moguća ljubav.
Koju ste najvrjedniju lekciju naučili od svoje mame i planirate li je prenijeti svojoj djeci?
Ne postoji jedna lekcija. To su svakodnevni trenuci i neprestano učenje kroz svaki korak. Najvažnije čemu me naučila je osjećaj životne radosti, koji pokušavam prenijeti i svojoj djeci.
Koliko vremena danas provodite sa svojom mamom i je li se Vaš odnos promijenio otkad ste i sami postali mama? Razumijete li sada bolje neke njezine odluke?
Sa svojom mamom sam stalno, naše se vrijeme nikad nije prorijedilo. Ona je sad posebno uz mene dok mi treba pomoć, mojoj djeci je druga majka. Nikada nisam ni preispitivala njene odluke.
Koliko Vas je majčinstvo obogatilo i kako je promijenilo vaš životni fokus?
Oni su sada moj primarni fokus, uvijek idu njihove potrebe ispred mojih. Ali pritom nisam potpuno zaboravila sebe, hvatam trenutke koji su me ispunjavali i prije njih, jer djeci treba majka koja je dobro, da bi i oni bili dobro. Teže je naći vrijeme za sebe dok su oni tako mali, ali trudim se. Sto posto sam tu za njih, ali trudim se biti i malo za sebe.
Može li se uopće žena pripremiti za tako važnu ulogu?
Sve znamo da je biti mama teško, ali tek kad stvarno postaneš mama, shvatiš koliko zapravo teško. Nema slobodnog dana kad si umoran, nema spavanja kad si neispavan, moraš neprestano biti psiholog djeci, u stalnom si psihofizičkom radu.
Je li Vam s drugim djetetom malo lakše, budući da već imate jedno roditeljsko iskustvo?
U čemu najviše uživate kada ste sa svojom djecom? Imate li neki mali ritual koji je samo vaš?
Djeca vole rituale. Nemamo jedan, svaki dan se sastoji od malih zajedničkih rituala, uz koje svaki dan volim uvesti nešto novo kako bi dan bio zanimljiv. Jedan dan zajedno radimo palačinke, drugi izrađujemo zmaja od papira, itd…Beba je još beba, ali i njemu se trudim otkrivati nove stvari. Koliko god je zahtjevno, duplo više vraćaju ljepote u svakom zajedničkom trenutku. To je tako – jedva čekam malo predaha, ali čim se odvojim od njih, strašno mi nedostaju.
Kad biste se mogli vratiti na početak svog majčinstva, što biste tada poručili sebi kao novopečenoj mami?
Naspavaj se dok možeš. I ono što me tad nerviralo čuti od drugih, jer tako ne izgleda u tom trenu, ali je istina – brzo će proći. Taj najteži početak, kad si još izgubljen…
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.