Nakon samo tri godine od pokretanja vlastitog skincare brenda Rhode, uspjela je dogovoriti posao vrijedan nevjerojatnih milijardu dolara – i to s jednim od najbrže rastućih beauty brendova današnjice, e.l.f. Beauty.
Za razliku od mnogih slavnih osoba koje se samo posuđuju svoje ime brendovima, Hailey je od samog početka bila uključena u kreativni proces razvoja proizvoda, estetike i strategije brenda Rhode. Čak i sada, nakon što je vlasništvo prešlo u ruke e.l.f. Beautyja, ona ostaje čvrsto u središtu svega – kao osnivačica, glavna kreativna direktorica, voditeljica inovacija i strateška savjetnica.
Sama je na društvenim mrežama podijelila koliko joj ovaj trenutak znači, naglašavajući da je oduvijek sanjala da Rhode preraste u globalni brend dostupan diljem svijeta. U objavi je zahvalila timu koji stoji iza nje, kao i zajednici korisnika koji su vjerovali u filozofiju njege kože koju Rhode promiče – jednostavnost, funkcionalnost i estetsku jasnoću.
U svemu tome, pažnju javnosti ponovno je privukao njezin suprug, Justin Bieber. Nakon što je ranije izazvao hejt komentare zbog nepromišljenog komentara u vezi Haileyne naslovnice za Vogue – podsjetivši pritom da joj je u svađi jednom rekao da nikad neće završiti na tom prestižnom izdanju – ovaj put odlučio je ostati diskretniji. Objavio je fotografiju na kojoj je grli i ljubi u obraz, ali bez ikakvog teksta, čime je ovaj put prepustio priču njoj.
Brend Rhode, čini se, sada kreće u snažnu globalnu ekspanziju. Uz već postojeći uspjeh, koji u brojkama mjeri više od 200 milijuna dolara neto prihoda u protekloj godini, planira širenje u Sephora trgovine diljem SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva već na jesen.