HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Obožavatelji Beyoncé su u panici nakon što je pjevačica zamolila posjetitelje koncerata da na njezinoj Renaissance svjetskoj turneji nose “srebrnu odjeću”.

Fanovi Beyonce u velikim problemima

Izvođačica hita “Crazy in Love” se prošlog tjedna obratila na Instagramu s last-minute molbom za obožavatelje koji će prisustvovati njezinim nadolazećim nastupima.

“Moja rođendanska želja je slaviti s vama noseći vašu najljepšu srebrnu odjeću od 23. 8. do 22. 9.”, napisala je.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

“Svaku večer ćemo se okružiti sjajnom ljudskom disko kuglom. Svi ćemo odražavati radost jedni drugih. Vrijeme djevice zajedno u kući Croma”, dodala je dobitnica Grammyja.

Međutim, zahtjev je stvorio kaos među njezinim obožavateljima.

“Beyoncé mi daje tjedan i pol da pronađem srebrni outfit, zaštoooooo”, napisala je jedna osoba na Twitteru. Druga osoba je dodala: “Beyonce me izludjela tražeći od nas da nosimo srebrno samo 2 dana prije koncerta.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Drugi su odbili mijenjati odjevne kombinacije koje su planirali od trenutka kada su ulaznice krenule u prodaju prije šest mjeseci.

“Neću nositi srebrno i Beyoncé će se morati pomiriti s time”, napisao je jedan obožavatelj na Twitteru. Drugi posjetitelj koncerta je napisao: “Ne mijenjam svoj outfit. Samo ću nositi ono što sam planirao prije, izvinjavam se majci.”

Treća osoba se nadovezala: “Beyoncé, već imam svoj outfit i nije srebrn.”

Fanovi Beyonce potaknuli rast prodaje

Unatoč tome, Etsy poslovi doživljavaju ogroman porast prodaje. Prodavač Sequin Fans izjavio je da su zabilježili porast prodaje srebrne odjeće od 200 posto, dok je Radiancy Designs izvijestio da je promet četiri puta veći nego obično, prenosi TMZ-u.

Međutim, šuška se da Beyoncé ima vrlo posebne zahtjeve kada je u pitanju njezina turneja. Pjevačica je nedavno je privukla pozornost nakon što je izvješće US Sun tvrdilo da je njezin zahtjev za turneju uključivao osobne daske za WC.

“Beyoncé je takva izuzetna izvođačica da doslovno može zatražiti bilo što”, rekao je insajder. “Njezin tim se jako trudi osigurati da ima svoje udobnosti, a osobna WC sjedalica je jedna od njih.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZIGMAN (@zigman_official)

Međutim, majka glazbene ikone, Tina Knowles, kasnije je demantirala glasine o WC sjedalicama.

“To je tako smiješno”, rekla je za TMZ. “To su postolja na koja se stavljaju ventilatori, zovu se WC sjedala”, dodala je.

Beyoncéina turneja započela je u Stockholmu u svibnju i završit će u Kansasu u listopadu.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025