Ellen Pompeo, zvijezda popularne serije “Grey’s Anatomy”, poznata po ulozi Meredith Grey, otvorila je dušu o jednoj od najneugodnijih scena na setu, te borbi za jednaku plaću.
Na podcastu “Call Her Daddy”, Pompeo je progovorila o jednom od svojih najneugodnijih trenutaka s bivšim kolegom T. R. Knightom, s kojim je snimila ljubavni prizor u drugoj sezoni serije.
“T. R. i ja smo jako dobri prijatelji i morali smo snimiti ljubavni prizor koji je bio toliko neugodan i nelagodan da smo oboje plakali,” prisjetila se Ellen. “Scena je bila stvarno loša, i oboje nismo željeli to snimiti. Kada smo to snimili, scena je bila toliko loša da je mreža tražila da je ponovo snimimo jer je bilo previše ‘guranja’.”
Ellen Pompeo osjećala se kao životinja u zoološkom vrtu
Ellen Pompeo dodaje da je cijela situacija bila još teža jer se scena ponovno snimala, što je učinilo cijelo iskustvo još traumatičnijim. “Nikada nisam pogledala tu scenu. Nemam pojma kako je snimljena ili montirana, ali suze koje se vide na ekranu su bile stvarne. Bilo je puno stvari koje nisam željela raditi u to vrijeme.”
Iako je snimanje serije, a posebno emocionalnih scena, za Pompeo bila velika profesionalna iskustva, ipak je odlučila napustiti “Uvod u anatomiju”. “Nisam znala što ću raditi, ali jednostavno nisam mogla više nastaviti s Uvodom. Došlo je do trenutka kad sam se osjećala kao životinja u zoološkom vrtu,” priznaje Pompeo, dodajući kako je vjerovala u sudbinu i da će ono što je za nju pronaći.
Ellen je još otkrila i kako je izgradila svoj put do boljeg statusa unutar industrije, a sve to uključujući borbu za jednaku plaću. U 2018. godini postala je najplaćenija glumica u TV drami, s godišnjim honorarom od 20 milijuna dolara. Međutim, na početku je njezin kolega, Patrick Dempsey, zarađivao više od nje, što je pomoglo da pokrene borbu za jednaku plaću.
“Da budem potpuno iskrena, televizijska industrija tada je bila potpuno drugačija. On je snimio 13 pilota prije mene, što je značilo da je njegova plaća bila puno veća. To nije bilo osobno protiv njega, ali samo jedan muškarac može snimiti 13 neuspješnih pilota i njegov honorar i dalje raste,” objašnjava Pompeo.
Ellen Pompeo otvoreno je govorila o svojoj borbi za pravednu plaću u popularnoj seriji
No, kako priznaje, nikada nije bila zavidna Dempseyu na njegovoj plaći, već na tome što nju nisu cijenili u istoj mjeri. “Bila sam ljuta zbog toga što nisu smatrali mene važnom kao njega, a nikada to nisu ni učinili.”
Ellen se također prisjetila trenutka kada je odlučila razgovarati sa Shondom Rhimes, producenticom serije, o svojoj borbi za veću plaću. “Budući da sam odrasla u mafijaškoj kulturi, uvijek želim odati poštovanje ljudima koji to zaslužuju,” kaže Pompeo, otkrivajući kako je njezin tim koristio statistiku iz serije kako bi joj pomogao u pregovorima. “Vidjela sam točne brojke koliko ‘Grey’s Anatomy’ zarađuje za ABC/Disney. Moje je lice, moj je glas. Uložila sam puno truda promovirajući seriju širom svijeta svih ovih 20 godina. Ja sam Disney princeza te franšize.”
Ellen Pompeo je otvoreno govorila o svojim iskustvima na setu, borbi za jednaku plaću i svojim osobnim odlukama, što ju je učinilo još snažnijom i važnijom osobom u industriji. Njezin put nije bio lak, ali definitivno je bio inspirativan za sve koji teže ravnoteži i poštovanju u profesionalnom životu.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.