Drew Barrymore inzistira na tome da se Martha Stewart samo šalila kada ju je odgurnula tijekom intervjua jer ju je previše pipkala.
Poznati voditelj Andy Cohen u svojoj je emisiji Watch What Happens Live u srijedu upitao glumicu i voditeljicu popularnog talk-showa (49) o prošlogodišnjem viralnom videu s lifestyle ikonom (83).
“Znaš što? Mislim da se samo šalila,” rekla je Drew, s čim se Andy složio. Glumica je objasnila da je s vremenom shvatila da se Marthi zapravo “stvarno sviđa.”
Drew Barrymore dodirivala je Marthu Stewart kojoj se to nije svidjelo
“Mislim da je internet samo pogrešno shvatio taj trenutak i prenapuhao ga, jer kad sam je tek počela upoznavati, pomislila sam da me ne voli, ali mislim da sam probila taj zid. Ne mrzi me!” dodala je.
Neugodna situacija prvi je put dospjela u medije u studenom 2024., kada je legendarna autorica kuharica gostovala u emisiji The Drew Barrymore Show. Tijekom razgovora o tome što Marthu čini “mekšom i toplijom iznutra,”Drew ju je počela milovati po leđima i ruci. No, Stewart ju je brzo odgurnula i dobacila: “Krivog si spola.”
Drew se zatim teatralno srušila na kauč i odgovorila: “Znam… iako, s obzirom na to kako mi stvari idu s muškarcima, Martha, više nisam sigurna ni u što.”
Talk-show Drew Barrymore poznat je po intimnom načinu vođenja intervjua
Otkako je postala voditeljica talk showa, Drew Barrymore postala je poznata po svojem vrlo „intimnom“ načinu vođenja razgovora. Cohen ju je upitao postoji li razlog zašto sjedi “oči u oči” sa svojim gostima, na što je priznala da ni sama ne zna zašto to radi.
“Zapravo to ne mogu kontrolirati,” rekla je. “Kad smo tek pokrenuli emisiju, radili su fokus-grupe, i rezultati nisu bili dobri. Bilo je grozno.”
Barrymore je ranije priznala da su je ljudi upozoravali da manje dodiruje goste, ali nikada nije poslušala taj savjet. “Jako volim pipkati ljude!” priznala je u prosincu 2024. u svojoj emisiji. “Ljudi me moraju upozoravati. Kažu mi: ‘Malo se odmakni.’ A ja samo pitam: ‘Zašto?'”
U svijetu gdje se često čini da moć i novac kroje istinu, Blake Lively je odlučila da njezina elegancija nije samo za crveni tepih, nego i za sudnicu. Glumica, poznata po svom istančanom stilu, britkom humoru i skladnom životu sa suprugom Ryanom Reynoldsom, ovih je dana postala simbol nečega mnogo većeg od mode ili filma – postala je lice borbe za pravo žene da govori istinu bez straha od odmazde.
Miley Cyrus nikada nije bila samo pop zvijezda. Bila je ikona promjene, živi dokaz da pop kultura ne miruje – ona se valja, ruši granice, pa se iznova gradi. Od Disney princeze do seksualno samosvjesne buntovnice, Miley je uvijek išla protiv struje, često plivajući između vlastite autentičnosti i onoga što se očekivalo od nje. A negdje između "Wrecking Ball" i "Malibu", dogodila se jedna tiha, bijela tranzicija – pokušaj da ljubav sačuva od udara reflektora.
Matija Dedić, sin legendarnog Arsena Dedića i Gabi Novak, bio je jedan od najistaknutijih hrvatskih jazz-pijanista i skladatelja. Tijekom svoje karijere ostvario je brojne suradnje s vodećim glazbenicima hrvatske glazbene scene, ostavljajući neizbrisiv trag u glazbenoj povijesti Hrvatske.
Ana Begić Tahiri na crnom tepihu događanja u organizaciji časopisa Grazia zablistala je u sofisticiranom, a istovremeno ženstveno jednostavnom izdanju koje odiše klasičnom elegancijom s daškom suvremenog glamura.
Podatak da Branimir Bubica i Klapa Sebenico još nikada nisu nastupili na Splitskom festivalu zvuči nevjerojatno, uzimajući u obzir sve prelijepe pjesme posvećene Dalmaciji koje su snimili i otpjevali u četrnaest godina zajedničkog uspješnog djelovanja.
U svijetu gdje se često čini da moć i novac kroje istinu, Blake Lively je odlučila da njezina elegancija nije samo za crveni tepih, nego i za sudnicu. Glumica, poznata po svom istančanom stilu, britkom humoru i skladnom životu sa suprugom Ryanom Reynoldsom, ovih je dana postala simbol nečega mnogo većeg od mode ili filma – postala je lice borbe za pravo žene da govori istinu bez straha od odmazde.
Miley Cyrus nikada nije bila samo pop zvijezda. Bila je ikona promjene, živi dokaz da pop kultura ne miruje – ona se valja, ruši granice, pa se iznova gradi. Od Disney princeze do seksualno samosvjesne buntovnice, Miley je uvijek išla protiv struje, često plivajući između vlastite autentičnosti i onoga što se očekivalo od nje. A negdje između "Wrecking Ball" i "Malibu", dogodila se jedna tiha, bijela tranzicija – pokušaj da ljubav sačuva od udara reflektora.