HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Christina Aguilera jedno je od imena koja su obilježila pop glazbu ranih 2000-tih.

Kao i mnoge ženske zvijezde toga doba, Christina se često suočavala s mizoginim kritikama kada su u pitanju njezino tijelo i seksualnost, osobito kako je postajala starija.

U novom intervjuu za Glamour, Christina je govorila o opsjednutosti medija njezinom težinom, kao i o okvirima u kojima je osjećala da je prisiljena biti kada je u pitanju bilo izražavanje vlastite seksualnosti.

Christina Aguilera mrzila je što su ljudi govorili o njezinoj kilaži dok je bila mlada

Christina je identificirala vrijeme izlaska svoga singla iz 1999. “Genie in a Bottle”, zahvaljujući kojemu je postala zvijezda, kao vrijeme u kojem je razvila osobne probleme s “time koliko sam bila mršava“.

Kada ste tinejdžerica, imate sasvim drugačije tijelo nego kada ste u 20-ima”, rekla je. “Počela sam se popunjavati, a onda su govorili kao, ‘Oh, ona postaje deblja.'”

Onda je tu bilo i ljudi iz industrije koji su govorili: ‘Sviđalo im se tvoje tijelo i kakva si bila kao mršava tinejdžerica.'”

Christina je također rekla da nije voljela kako su je ljudi seksualno doživljavali dok je bila u tinejdžerskim godinama.

Nije mi se svidjela ta stvar s tinejdžerskim zvijezdama, da moraju glumiti djevicu, ali ne i ponašati se kao djevica”, objasnila je.

Christina Aguilera misli da su njezini rani hitovi bili previše jednodimenzionalni

Do sam izvodila ‘Genie’ i ‘What a Girl Wants’ i ‘Come on Over’, to mi je postalo dosadno. S kreativne strane, bilo je jednodimenzionalno.”

Christina je rekla da se na kraju osjećala “izgorjelo” zbog cijele situacije s očekivanjima javnosti od nje i njezinog izgleda. Sada ima mnogo zdraviji stav kada su u pitanju tuđa mišljenja i ono što osjeća o sebi.

Sada sam u dobi u kojoj me jednostavno nije briga za tuđe mišljenje,” rekla je. “Neću to prihvatiti. Morate preuzeti odgovornost i držati svoj stav. Što drugi misle o meni me ne zanima“, zaključila je.

druge vijesti

žacstar

Knjigovođa kao stup poslovanja

Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.

Lifestyle

23 studenoga 2024