HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Calvin Klein se prisjetio kultnih oglasa za traperice koji su u osamdesetima bili pravi hit, no koji u današnje doba ne bi mogli biti snimljeni.

Naime, na jumbo plakatima najpoznatijih reklama dizajnera Calvina Kleina krajem osamdesetih osvanula je 15-godišnja djevojka Brooke Shields, uz provokativni slogan: “Želiš li znati što stoji između mene i mojih Calvinica? Ništa.”

Mlada Brooke do tad je već snimila dva hit filma “The Blue Lagoon” i “Pretty Baby”, koji bi danas također bili kontroverzni. Slavni američki dizajner ni nakon nekoliko desetljeća ne misli da je bilo čudno snimati 15-godišnjakinju za tako provokativnu i seksi reklamu.

“Brooke je imala svježu, seksi ljepotu”, izjavio je 80-godišnji dizajner za People, “Kad smo se prvi put sreli bila je tinejdžerica –  to je bilo dvije godine nakon snimanja filma Pretty Baby”.

“Izbacivali smo traperice i htjeli smo reći nešto novo, a Brooke je bila savršena – mlada i samouvjerena, s modernim duhom”, nastavio je Klein.

Klein ni danas ne žali što je za tako seksi reklamu angažirao tinejdžericu

“Naši oglasi, i naravno Brooke, ispisali su povijest”, kaže Klein. “Tko ih se ne sjeća? Želiš znati što stoji između mene i mojih Calvinica? Ništa”, izjavio je s ponosom dizajner, recitirajući nezaboravan i kontroverzan slogan kampanje koja je prodala zavidan broj traperica.

“Bilo je zabavno, nevino, i da – strašno seksi!”, zaključio je Klein.

Mlada Brooke nije razumjela u čemu je problem

U svojim novim memoarima Brooke je otkrila da kao 15-godišnjakinja nije mislila da slogan aludira na gaćice. “Znala sam govoriti da ništa ne može stati između mene i mog psića. Mislila sam da je to samo izraz”.


druge vijesti

dr viven jurković

Želite savršene, prirodne usne? Dr. Vivian Jurković ima rješenje – kliknite!

Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.

Beauty News

15 prosinca 2025

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025