Bogatstvo Selene Gomez procjenjuje se na nekoliko milijuna dolara
Selena Gomez radi otkad je bila dijete. Ova Disneyjeva zvijezda pojavila se u više visokobudžetnih filmova, izbacila hit albume, i glumila u hvaljenim serijama. Također zarađuje objavama na Instagramu.
Selena Gomez, megapopularna zvijezda, pjevačica i glumica, prima plaću od djetinjstva. Glumila je u dječjoj seriji “Barnie and Friends”, a imala je uloge i u seriji “Hannah Montana”. Njezina “odskočna daska” bila je uloga u “Wizards of Waverly Place”, za koju je Selena Gomez plaćena trideset tisuća dolara po epizodi. Serija je imala 106 epizoda, što znači da je Selena Gomez zaradila više od 3 milijuna dolara.
Selena Gomez također je bila producentica ove serije, te zarađuje putem svoje producentske kuće. Ona je i kreativni mozak koji stoji iza serije “13 Reasons Why”.
Zahvaljujući glumi i turnejama bogatstvo Selene Gomez je ogromno
Selenino bogatstvo premašilo je deset milijuna dolara 2013. godine zahvaljujući izdavanju njezinog debitantskog solo albuma. Također je zaradila ogroman novac od turneja, a Selenina turneja “Stars Dance Tonight” donijela joj je 35,3 milijuna dolara, dok joj je turneja “Revival” donijela 35,6 milijuna dolara.
Rare Beauty, make up brendSelene Gomez, unutar prve godine od lansiranja, generirao joj je šezdeset milijuna dolara prihoda, a slavne osobe i influenceri hvale njezina kremasta tekuća rumenila i njezinu misiju stvoriti make up brend bez testiranja na životinjama.
Bogatstvo Selene Gomez veliko i zahvaljujući Instagramu
Kao jedna od najpopularnijih osoba na Instagramu, s brojem pratitelja od čak 423 milijuna, zarađuje mnogo od sponzoriranih objava. Prema godišnjoj “Instagram listi bogataša”, taj iznos iznosi 1.468.000 dolara. “Celebrity Net Worth” također izvještava da je Selenino bogatstvo premašilo 18 milijuna dolara u 2015. zahvaljujući njezinom uspjehu na Instagramu.
Selenino bogatstvo još je više poraslo kada joj je modni brend Coach platio deset milijuna dolara za suradnju 2016., a zatim joj je i modni brend Puma platio trideset milijuna dolara za dvogodišnji ugovor 2017.
Zahvaljujući tim ugovorima, njezinoj glazbi i glumačkim ulogama, njezino bogatstvo doseglo je vrtoglavih šezdeset milijuna dolara do 2018.
Danas bogatstvo Selene Gomez iznosi 95 milijuna dolara, a to je definitivno i zbog uspjeha animiranog filma Hotel Transylvania u kojem je Selena Gomez posudila glas te zbog uspjeha njezine pandemijske kuharske emisije na HBO Max-u.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.