HELLO
Stipe Vukšić

Slavna pjevačica Beyoncé prošli je tjedan u Stockholmu započela svoju novu svjetsku turneju pod nazivom “Renaissance“.

Beyoncé bi mogla imati najuspješniju turneju  u povijesti

41-godišnja pop diva održat će ukupno 57 koncerata na turneji koja traje do rujna i u sklopu koje će obići zapadnu Europu, Veliku Britaniju i dobar dio Sjedinjenih Država.

Turneja je podigla prašinu zbog brojnih stvari, poput skupe cijene karata i činjenice da su svi toaleti rodno neutralni, a poznati časopis Forbes procijenio je prije početka da bi mogla ući u povijest kao financijski najuspješnija turneja.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Beyoncé (@beyonce)

Beyoncé bi trebala nadmašiti Taylor

Posebno je zanimljiva usporedba s također aktualnom turnejom Taylor Swift “Eras“. Prema procjenama Taylor Swift  može očekivati maksimalno 1,9 milijardi dolara zarade od svoje turneje, dok bi Beyoncé mogla doći do 2,4 milijarde.

Prosječna cijena karte je paprenih 700 dolara (oko 646 eura), a analitičari smatraju da fanovima to neće biti problem platiti jer su se zaželjeli glazbenih spektakala nakon što su zadnjih nekoliko godina koncerti bili ograničeni zbog pandemije.

Veliku razliku u zaradi u odnosu na „konkurenticu“ Beyoncé će postići zahvaljujući svojoj strategiji prodaje promotivnih proizvoda. Naime, dok Taylor Swift na svojoj web stranici nudi brojne proizvode svog brenda, Beyoncéini se proizvodi ne mogu tek tako kupiti na internetu. Prodaje ih isključivo uživo na koncertima i zato za njih može postići višu cijenu. Fanovi su spremni platiti nešto što ne mogu drugačije dobiti.

Beyoncé možda zaradi više nego na svim koncertima dosad

Ako se obistine najoptimističnije procjene, Beyoncé ne samo da bi mogla zaraditi najviše u povijesti – ne samo mnogo više nego na svojoj posljednjoj turneji “On the Run II“ iz 2018. kada je zaradila „samo“ 254 milijuna dolara – nego bi mogla zaraditi i više nego od svih koncerata u svojoj karijeri zajedno!

To bi bio još jedan rekord za pjevačicu nakon što je ranije ove godine srušila rekord u broju osvojenih Grammyja kada je dobila 32. kipić.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Nick Joseph Grbin (@nick_februar)


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025