Robert Downey Jr. je otkrio na Instagramu da će dati šest svojih starinskih, ekološki modificiranih automobila na natjecanju n koje se može prijaviti bilo tko.
Automobili Roberta Downeya Jr. čekaju sretne dobitnike
Robert Downey Jr. surađuje s Edward Charles Foundation kako bi prikupio novac za svoju tvrtku za ulaganje u tehnologiju vezanu uz klimatske promjene, FootPrint Coalition.
Zvijezda filma“Iron Man” objavila je fotku na kojoj šeće pored svojih šest automobila, uz natpis: “Ako još niste čuli, dijelim neke od svojih automobila…”
Na sljedećem slajdu, glumac je obavijestio javnost o tome kako se može prijaviti i kada će se održavati izvlačenja, naglašavajući da “nije potrebna kupnja/namjerna donacija i da njihovo izvršenje neće povećati šanse za pobjedu”.
Osobe starije od 18 godina u SAD-u, Velikoj Britaniji i Kanadi već mogu početi slati prijave na službenu web stranicu do 16. srpnja 2024. Prvo izvlačenje će se održati 9. veljače 2024., s po jednim izvlačenjem svaki mjesec nakon toga. Zadnje izvlačenje će se održati 31. srpnja 2024.
Kupovina nije uvjet za prijavu, donacije se pretvaraju u prijave. Najniža novčana donacija od 10 dolara pretvara se u deset prijava, a najviša od 5 000 dolara nosi 8 500 prijava.
Službena web stranica za nagradnu igru opisuje automobile kao “ljepote koje smo preuredili kako bi vozili prema budućnosti bez onečišćenja”. Riječ je o obnovljenim vozilima kao što su Chevrolet Corvette iz 1965., Buick Riviera iz 1966., Mercedes-Benz 280SE iz 1969., Chevrolet K10 Pickup iz 1972., Volkswagen Bus iz 1972. i Chevrolet El Camino iz 1985.
Automobili Roberta Downeya Jr. modificirani su da ne bi štetili okolišu
Robert Downey Jr. predstavlja modifikacije usmjerene na borbu protiv klimatskih promjena na tim klasičnim vozilima u svojoj emisiji “Downey’s Dream Cars”.
Posljednja dva nastavka prve sezone od šest epizoda objavljena su 6. srpnja. Robert Downey Jr., zvijezda filma “Oppenheimer”, koji tumači lik Lewisa Straussa, predsjednika Komisije za atomsku energiju od 1953. do 1958., nedavno je pohvalio svojeg koleguCilliana Murphyja zbog njegove predanosti filmu.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.