Make up inspiriran stilom Monice Bellucci svakako je najveći hit jesenske sezone 2024. godine što ne znači da nema prostora za malo osvježavajućih boja i ljupkih pastelnih, poput onih koje je u svojoj novoj r.e.m. kozmetičkoj liniji predstavila Ariana Grande. Inspirirana njezinom novom ulogom u filmu “Wicked”, nova make up kolekcija Ariane Grande donosi bajkovit pristup ritualu šminkanja.
Nova make up kolekcija Ariane Grande stvarno je bajkovita
Kolekcija “Wicked” ugledala je svjetlo dana i oduševila obožavatelje svjetlucave i pastelne šminke. Nova make up kolekcija Ariane Grande uključuje devet proizvoda, s temom filma “Wicked” koji u kina stiže 4. prosinca.
Paleta sjenila “Ozdust” sadrži 12 dugotrajnih i visokopigmentiranih nijansi sjenila, mat i metalik tekstura.
“Galinda Makeup Set” uključuje ružičasto i srebrno rumenilo, ruž za usne, olovku za oči i tekuće sjenilo, a sve je namijenjeno za postizanje izgleda “dobre vještice”.
“Elphaba Makeup Set” uključuje iste proizvode, u tamnijim nijansama, s nijansom šljive i crnim svjetlucavim teksturama koje dominiraju paletom.
Ostali proizvodi uključuju kapljice za sjaj, pH prilagodljivo ulje za usne, boju za usne, maske za podočnjake i gel olovku za oči.
Apsolutna zvijezda kolekcije je sjenilo u lila nijansi koje je bilo veliki hit u razdoblju dvijetisućitih, a koje na kapcima izgleda uistinu čarobno.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.