Sinkronizirano, odnosno umjetničko plivanje svakako je jedan od najljepših i najglamuroznijih sportova na Olimpijskim igrama, a sportašice koje izvode koreografije u vodi s velikim osmijehom na licu uistinu su nevjerojatne.
Uvijek profesionalne, glamurozne i nasmijane, plivačice koje na Olimpijskim igrama i drugim natjecanjima bore za medalje u umjetničkom plivanju imaju nevjerojatne kostime i besprijekoran make up, a mnoge gledatelje zanima – kako im uz sve to kosa i šminka uvijek stoje na mjestu?
Keana Hunter, Daniella Ramirez i Anita Alvarez iz američke reprezentacije umjetničkog plivanja otkrile su tajne ovog sporta za Vogue.
Umjetničko plivanje – tajne izgleda uglađenih sportašica
Vjerovali ili ne, za frizuru koja izgleda poput kacige zaslužna je želatina iz običnog dućana (Amerikanke biraju brend Knox), koja daje onaj ultra-sjajni finiš i izgled poput kacige na kosi, otkriva Keana Hunter.
Djevojke nose čvrste punđe koje uključuju mrežicu i puno ukosnica, a želatina daje završni sjaj i mokri izgled i prije no što uskoče u bazen.
Vrlo vruć tuš potreban je da bi se sve to ispralo, otkrivaju američke Olimpijke za Vogue.
Kad su šminka i umjetničko plivanje u pitanju važne su dvije stvari – glamur i vodootporni proizvodi
“Suci su daleko pa volimo nositi crveni ruž i izraženi crni tuš na kapcima“, izjavila je Anita Alvarez koja se već dva puta natjecala na Olimpijskim igrama.
“Trebamo make up koji će ostati netaknut i vodi i izdržati suze radosnice”, zaključile su djevojke.
“No šminka za umjetničko plivanje zapravo nije tako misteriozna kako ljudi misle. Zapravo samo tražimo vodootporne proizvode”, otkrila je Anita Alvarez.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.