TikTok teorija o najpopularnijem laku za nokte zaludjela i poznate Hrvatice
Ako pratite svijet ljepote, sigurno ste čuli da TikTok teoriju o crvenim noktima trendu koji je zaludio i brojne poznate Hrvatice.
15 siječnja 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Znate li što je TikTok teorija o crvenom laku za nokte? Zbog nje je proteklih mjeseci crveni lak popularniji no ikad, a zaludio je i brojne poznate Hrvatice. Crveni lak za nokte dugo je izbivao s beauty scene, a prošle godine vratio se na velika vrata, zahvaljujući društvenim mrežama na kojima su djevojke zaključile kako ta, vjerojatno najženstvenija manikura, podiže samopouzdanje te privlači pažnju suprotnog spola.
Crveni lak za nokte u posljednje vrijeme često nose Selena Gomez, Hailey Bieber, Gigi Hadid, Heidi Klum, Sydney Sweeney i brojne druge celebrity cure, a zaludio je i brojne poznate Hrvatice.
TikTok teorija o crvenom laku za nokte govori da je crveni lak najženstveniji način da podignete samopouzdanje i svom izgledu date privlačan izgled.
Djevojke s TikToka smatraju da privlače više pažnje i komplimenata kad nokte premažu crvenim lakom, a zaključile su i da muškarci vole taj lak jer je bio jako popularan u devedesetim godinama kad su ga nosile brojne mame pa smatraju da ga uz mnoge veže emotivna nota i ideja o ultimativnom ženstvenom izgledu.
Kako god bilo, crveni lak uistinu daje dotjeran i glamurozan izgled te ima moć podizanja svakog outfita pa ne čudi što je osvojio i brojne dame iz hrvatskog javnog života.
Nika Turković i Minea, Indira, Domenica, Katarina Baban samo su neke od poznatih Hrvatica koje obožavaju nositi crveni lak koji će, kako se čini, biti hit i u prvoj polovici 2024. godine.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.