Hoće li uspjeti? Najglamuroznija it-djevojka godine pokušava vratiti najomraženiji make up trend
Sofia izgleda odlično no nadamo se da se ovaj način šminkanja ipak neće vratiti u modu.
27 listopada 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Vjerojatno se mnogi sjećaju trenda s kraja devedesetih i početka dvijetisućitih kad je bilo jako cool umjesto ruža za usne nanijeti korektor. Takozvane korektor usnetada su nosili baš svi, od srednjoškolki do poznatih celebrity djevojaka no otkako je napokon izašao iz mode, nikad se više nije vratio. Dapače, mnogi ga se danas sa zgražanjem sjećaju u nevjerici kako smo uopće dolazili na ideju izlaziti iz kuće s korektor-blijedim usnama.
Ako ste i vi u timu koji nikad više ne bi volio vidjeti tako nešto, imamo lošu vijest. Najglamuroznija it- cura 2023. godine, Sofia Richie Grainge na svom TikToku upravo je predstavila takav način šminkanja!
S obzirom da djevojke diljem svijeta kopiraju apsolutno sve što se sviđa popularnoj gospođi Grainge, nema jamstva da se korektor neće ponovno vratiti u modu.
Korektor usne jedan su od najomraženijih trendova s razlogom
Uz pretanke obrve koje doslovce deformiraju lice i najljepših žena, a koje su godinama bile ultimativni hit, korektor usne iz više je razloga loša ideja.
Osim što baš nije higijenski nanositi isti proizvod na lice i usne, danas postoje tolike predivne teksture ruževa pa nema nikakve potrebe na usne stavljati tako tešku formulu kojoj je zadatak sve prekriti. Uz to, usne blijede do te razine rijetko izgledaju dobro.
Naravno, Sofia Richie Grainge ovaj je način šminkanja ipak malo ublažila.
Poznata influencerica i predstavnica old money stila, Sofia Richie Grainge objavila je kratki vodič o tome kako postići savršene sjajne jesenske usne na TikToku.
U tutorijalu objašnjava kako će izvesti trenutno aktualni Pumpkin Spice look i sve prolazi poput tipičnog videa influencerice dok Sofia odjednom ne izvadi – korektor!
Nazivajući ga “trešnjom na vrhu”, nanijela je malu količinu korektora na prst, a zatim ga utapkala na sredinu gornje i donje usne prije nego što ga je izblendala prema van za “prekrasan ombre izgled usana”.
Ostatak make up looka bio je u njezinom tipičnom stilu, a crni nokti i plava kosa s razdjeljkom po sredini upotpunili su njezin izgled.
Moramo priznati da je čak i slavni omraženi trend Sofia Richie Grainge uspjela učiniti elegantnim, no slijedi pitanje – hoće li ga uspjeti vratiti u modu?
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.