HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Sjećate li se žarko ružičastog ruža? Nakon dugotrajne vladavine ruževa u smeđim nijansama te onih boje mesa, kao i zabavnih sjajila koja su se istaknula kao najveći trend sezone, Rihanna smatra da je vrijeme za povratak ruičastog ruža, bez sjaja ali s puno karaktera.

Barem kad je Valentinovo 2024. u pitanju.

Rihanna ružičasti ruž

Može li Rihanna vratiti ružičasti ruž na scenu?

Slavna trendseterica, poduzetnica i pjevačica na posao se vratila nedugo nakon rođenja drugog sina, i od tad ne prestaje izbacivati hit za hitom. Njezina kozmetička kolekcija FENTY puna je noviteta, među kojima se ističe i reklama za balzam za usne koju je za svoju dragu snimio slavni reper A$AP Rocky, otac njezine djece.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FENTY SKIN (@fentyskin)

Najnovije iznenađenje iz Rihannine kreativne radionice stiže iz njezine linije Savage X Fenty, kojom predstavlja najnoviju kolekciju donjeg rublja za Valentinovo, u snažnoj pink nijansi.

Uz same grudnjake i gaćice, Rihannine fanove oduševio je njezin make up look, u kojem je u fokusu ružičasti ruž koji se nosio u razdoblju oko 2015. godine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

Kako nositi ružičasti ruž poput Rihanne?

Mat ružičasti ruž jednako dobro pristaje crnkama, brinetama i plavokosim ženama no dolazi sa svojim izazovima.

PROČITAJTE: Ovaj sprej za lice zaslužan je što je Beyonceina šminka ostala netaknuta i na kiši

Uz ovakav ruž koža mora biti besprijekorno ujednačena jer ružičasti ruž i crvenilo na obrazima ili masna koža na T-zoni nikako ne idu zajedno, a kad su kapci u pitanju, možete odabrati kombiniranje s bijelim, smeđim ili sivim sjenilom i sve obavezno zaokružiti mačkastim tušem na očima.

Rihanna ružičasti ruž

Baš poput RiRi…


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025