Rihanna vraća u modu obožavani ruž koji je dugo izbivao sa scene
Ako netko zna kako pokrenuti i vratiti u modu trendove to je svakako Rihanna.
15 siječnja 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sjećate li se žarko ružičastog ruža? Nakon dugotrajne vladavine ruževa u smeđim nijansama te onih boje mesa, kao i zabavnih sjajila koja su se istaknula kao najveći trend sezone, Rihanna smatra da je vrijeme za povratak ruičastog ruža, bez sjaja ali s puno karaktera.
Barem kad je Valentinovo 2024. u pitanju.
Može li Rihanna vratiti ružičasti ruž na scenu?
Slavna trendseterica, poduzetnica i pjevačica na posao se vratila nedugo nakon rođenja drugog sina, i od tad ne prestaje izbacivati hit za hitom. Njezina kozmetička kolekcija FENTY puna je noviteta, među kojima se ističe i reklama za balzam za usne koju je za svoju dragu snimio slavni reper A$AP Rocky, otac njezine djece.
Najnovije iznenađenje iz Rihannine kreativne radionice stiže iz njezine linije Savage X Fenty, kojom predstavlja najnoviju kolekciju donjeg rublja za Valentinovo, u snažnoj pink nijansi.
Uz same grudnjake i gaćice, Rihannine fanove oduševio je njezin make up look, u kojem je u fokusu ružičasti ruž koji se nosio u razdoblju oko 2015. godine.
Uz ovakav ruž koža mora biti besprijekorno ujednačena jer ružičasti ruž i crvenilo na obrazima ili masna koža na T-zoni nikako ne idu zajedno, a kad su kapci u pitanju, možete odabrati kombiniranje s bijelim, smeđim ili sivim sjenilom i sve obavezno zaokružiti mačkastim tušem na očima.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.