Originalna influencerica: Boja kose koju Beyonce nosi na turneji već je tražena među plavušama
"Volim kad je Beyonce plava na pozornici!", izjavila je njezina koloristica.
12 svibnja 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
To može samo Beyonce! Plava boja kose koju nosi na turneji Renaissance već je vruća tema na tražilicama i u frizerskim salonima, a važno je napomenuti da je spomenuta turneja tek krenula!
Plava boja kose “isprana suncem”
U vrijeme njezinih hitova kao što su “Crazy in Love” i “Baby Boy” tražili su se pramenovi u stilu Beyonce, a ako je vjerovati poznatom beauty portalu Byrdie, plava boja kose koju Beyonce nosi na turneji s kojom je 10.05.2023. startala u Švedskoj, nadolazeg će ljeta biti velika želja brojnih plavuša.
Za sve je “kriva” Rita Hazan
Rita Hazan, koloristica koja brine o boji kose slavne Beyonce za Byrdie je progovorila o nijansi koju je izabrala za pjevačku divu, koja je neko vrijeme nosila smeđe pramenove u spoju s tanjim pramenovima sa zlatnim odsjajem.
Kad je čula da se sprema turneja Renaissance, Rita je odmah znala da plava boja kose može biti jedini izbor. Odabrala je duboku, zlatno plavu koja izgleda kao da je “isprana suncem” nakon opuštajućeg ljetovanja, a ta nijansa odlično stoji 41-godišnjoj Beyonce.
“Volim kad je Beyonce plava na pozornici! To je sexy i izgleda jako efektno kad zamahne kosom”, izjavila je Hazan, oduševljena atraktivnim lookom za koji je zaslužna.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.