HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

U svijetu mirisa, parfemi s vanilijom uistinu su kategorija za sebe. Nekoć su mirise s vanilijom nosile uglavnom tinejdžerice, no zahvaljujući sve profinjenijim varijantama, ali i raznim TikTok trendovima popu bež estetike, postali su popularniji no ikad među ženama raznih dobnih skupina. Neki kažu da žene obožavaju mirise s vanilijom jer pružaju osjećaj topline, poput zagrljaja, a drugi jer su izuzetno ženstveni i jer ih muškarci obožavaju.

Kako god bilo, ako ste fan ovakvih mirisa sigurno vas zanima kakve će promjene doživjeti u 2024. godini.

Parfemi s vanilijom postaju nešto ozbiljniji i kompleksniji

U 2023. godini neki od najpopularnijih parfema s vanilijom bili su Kayali Vanilla 28, le Labo Tonka 25, Maison Mairgiela By The Fireplace i Byredo Vanille Antique, a Muglerov Alien vječni je klasik za one koje žele mirisati avangardno. Naravno, tu su i pristupačni mirisi iz Zare ili brenda Victoria’s Secret čija se izdanja s vanilijom prodaju brzinom munje, a i brojni drugi kozmetički brendovi koji u svojoj ponudi imaju i mirise s tim slatkastim začinom.

PROČITAJTE: TikTok kaže – Ovo je bio najtraženiji parfem s vanilijom u 2023. godini

U 2024. parfemi s vanilijom kreću na novu razinu pa će ih se sve više spajati s težim, gurmanskim ili orijentalnim notama.

Gurmanski mirisi nisu ništa novo, no noviji parfemi s vanilijom biti će manje slatki, a više profinjeni ponekad i neobični.

Eksplozivno najavljen Vanilla Sex Toma Forda koji sadrži baršunaste note vanilije uparene s  karamelom, medom, sandalovinom i tonkom odličan je primjer “vanilije s neočekivanim obratom”, a miris Sweet Taboo Chrisa Collinsa s notama vanilije, kardamoma, kakaa, kave i zrnima tonke sofisticiran je primjer nove generacije ovakvih mirisa.

Još jedan slatki sastojak ulazi u priču!

Parfemi s vanilijom miješat će se s osvježavajućim notama mandarine ili pak neočekivanim notama kože i kave, a predviđa se veliki boom još jednog sličnog, slatkog sastojka.

Riječ je o medu koji bi mogao veliki nadolazeći hit u svijetu parfema.

Upravo je tako pri stvaranju mirisa Cé Noir Eau de Parfum razmišljala i Beyonce, kojoj je upravo med ključna nota najnovijeg parfema.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025