Koji je parfem Chanel Chance skrojen baš po vašem ukusu? Uz novu reklamu još je teže odlučiti se. Kratki film smješten u lunapark režirao je Jean-Pierre Jeunet, a u njemu četiri mlade djevojke predstavljaju različite mirise iz linije Chanel Chance koja iz godine u godinu osvaja svijet.
Odvažana, optimistična, puna energije ili delikatna – kakva je vaša osobnost, a kakav vaš ukus za parfeme.
Parfem Chanel Chance: 4 mirisa, 4 osobnosti
Iskričava svježina CHANCE EAU FRAÎCHE, ovijajuća mekoća CHANCE EAU TENDRE, tajnovita alkemija CHANCE i vibrantna energija CHANCE EAU VIVE.
4 mirisa, 4 načina da ulovite svoj CHANCE. Što čekate?
Koji je vaš parfem Chanel Chance?
Delikatna ženstvenost u mirisu CHANCE EAU TENDR Eau de Parfum
Blistav cvjetno-voćni miris rascvjetalog srca, pojačan apsolutom jasmina i esencijom ruže. Zaokružen i nježan, duboko ženstveni miris.
Energija u mirisu CHANCE EAU FRAÎCHE Eau de Parfum
Cvjetno-iskričavi miris koji se otvara svježim, pikantnim poletom energije, prije nego se razvije u cvjetno srce jasmina i elegantnu drvenasto-ambrenu bazu.
Odvažnost u mirisu CHANCE Eau de Parfum
Cvjetno-začinski miris protkan notama bijelih mošusa i vanilije, u kojem se isprepliću ružičasti papar, jasmin i ambreni pačuli. Zaokružen i ovijajući miris.
Optimizam u mirisu CHANCE EAU VIVE Eau de Toilette
Cvjetno-pikantni miris, oživljen okrepljujućim notama grejpa i crvene naranče. Sklad cedra i irisa u njegovom tragu otkriva čistu eleganciju njegove kompozicije.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.