Ultimativna američka it-djevojka bez problema uspijeva rasprodati što god stavi na sebe bilo da je riječ o odjeći, modnim dodacima, lakovima za nokte, parfemima ili kozmetici pa ne čudi što se modne i beauty tvrtke otimaju kako bi privukle njezinu pažnju. Među fanovima slavne supruge Justina Biebera mnogo se govori i o njezinom tenu koji uvijek izgleda besprijekorno, zdravo i prozračno, čak i kad nosi težu šminku namijenjenu glamuroznim večernjim zbivanjima. Zanima vas koji puder Hailey Bieber zaista koristi? Slavna ljepotica odana je hvaljenim teksturama kozmetičke kuće Chanel, a to su više puta potvrdili njoj bliski izvori.
Ovaj puder Hailey Bieber obožava
Kad su puderi u pitanju i Hailey Bieber i njezina najbolja prijateljica Kendall Jenner godinama su bile velike obožavateljice kultnog Chanelovog pudera Allure, a sada je Hailey promijenila teksturu no ostala vjerna istoj kući.
Naime, omiljeni puder Hailey Bieber već je neko vrijeme CHANEL N°1 DE CHANEL Revitalising Foundation, koji bi mogli nazvati unaprijeđenom verzijom pudera koji je godinama nosila.
Kako izvještavaju strani beauty mediji, ovaj puder Hailey Bieber nosi u privatnim trenucima, ali i kad se sprema za Met galu na kojoj svaku put blista uz elegantan, nenapadan make up look.
Zašto baš “Chanelova jedinica”?
Nina Park, vizažistica Hailey Bieber otkrila je da puder CHANEL N°1 DE CHANEL Revitalising Foundation daje savršen prozračan izgled kože koji Hailey obožava, dok pritom prikriva nesavršenosti na koži i izgleda savršeno na fotografijama.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.