Koji je omiljeni parfem Kendall Jenner? Cool je i jedinstven poput nje same
Sretna cura Kendall Jenner nosi miris koji sadrži note djeteline s četiri lista.
01 veljače 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Koji biste vi parfem nazvali – svojim? Svaka žena ima svoj prepoznatljiv parfem (ili nekoliko njih), a Kendall Jenner odana je mirisu koji je uistinu poseban, kako samim notama koje sadrži, tako izgledom bočice i samim nazivom. Lijepu manekenku mnogi smatraju jednom od najvećih sretnica na svijetu jer je već godinama na vrhu liste najbolje plaćenih modela, iz tjedna u tjedan putuje na najluksuznije destinacije, ima ekipu prijatelja u kojima su slavna lica te obitelj koja joj uvijek drži leđa pa možda i ne čudi što se u parfemu koji svaki dan nanosi nalazi djetelina s četiri lista. Omiljeni parfemKendall Jenner uistinu je poseban, baš poput nje same.
Omiljeni parfem Kendall Jenner rezerviran je za cool ekipu
Riječ je o jednom od popularnih mirisa kozmetičkog brenda BY FAR koji je prvenstveno poznat svojim cipelama i torbama, a koji je trendi djevojke uspio zaludjeti i svojim parfemima.
Omiljeni parfem Kendall Jenner iz njihove kolekcije je BY FAR Daydream of a Bingo Queen, a dolazi u kompletu s mini parfemom koji se može zakačiti za torbicu te prodaje po cijeni od 195 dolara za cijeli set.
U fokusu su note latica cvijeta naranče, zrna ružičastog papra, mandarina, amber i vjerovali ili ne – djetelina s četiri lista.
Naravno, nije potvrđeno da djeteline koje su korištene za proizvodnju ovog mirisa uistinu imaju četiri lista no morate priznati da je to zaista zgodan marketinški trik.
“Poprskaj za sreću kad su ulozi visoki”, poručuju u internet trgovini brenda BY FAR.
Omiljeni parfem Kendall Jenner može se naručiti do Hrvatske
Parfem koji je na svojem Instagram profilu kao najdraži istaknula i sama Kendall Jenner do Hrvatske se ne može naručiti sa službene stranice brenda BY FAR, no zato može iz internet trgovine Nordstrom.
Ako i vi želite mirisati poput Kendall Jenner, potražiti ga možete ovdje.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.