J.Lo i Hailey Bieber rasprodale su ovu olovku za usne od 20 eura u cijelom svijetu
Slavne ljepotice još su jednom pokazale da sve što je dobro ne mora nužno biti i skupo. Olovka koju obožavaju nosi cijenu od 20 eura, a zahvaljujući njima - rasprodana je u cijelom svijetu.
18 prosinca 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako je negdje spazite – svakako je ugrabite! Čak i ako nije vaša nijansa, vjerujte nam, neku ćete prijateljicu koja voli make up jako razveseliti. Najdraža olovka za usne Hailey Bieber postala je još popularnija nakon što je i Jennifer Lopez otkrila da ju redovito koristi, a zahvaljujući te dvije celebrity preporuke, sada je rasprodana u cijelom svijetu.
O kojoj se to olovci radi i po čemu je posebna?
Omiljena olovka za usne Hailey Bieber i J.Lo nije skupa ni nedostižna (barem to do sad nije bila)
Ranije ove godine, ultimativna trendeseterica gen Z generacije, Hailey Bieber otkrila je svoje trikove za postizanej savršenih usana u neutralnim nijansama te otkrila kako koristi olovku brenda Make Up Forever u nijansi Anywhere Caffeine.
Njene obožavateljice, kao i sve djevojke i žene opsjednute neutralnim nijansama za usne poludjele su za ovom olovkom, tim više što uz cijenu od dvadesetak eura predstavlja komadić celebrity luksuza koji si mnogi mogu priuštiti.
Ova priča podignula se na novu razinu prije nekoliko dana, kad je slavna Jennifer Lopez snimila video na kojem pokazuje kako našminkati usne u savršenoj crvenoj boji, idealnoj za blagdane. Hit olovka za usne Hailey Bieber tad je postala još popularnija!
J.Lo bež olovku nanosi kao podlogu za crveni ruž
“Uvijek započinjem šminkanje usana s neutralnom olovkom za usne”, izjavila je Jennifer Lopez – i krenula nanositi olovku za usne Make Up Forever u boji Anywhere Caffeine, što je izazvalo još veću euforiju.
Suvišno je reći da je ova olovka sada rasprodana u svim trgovinama diljem svijeta te da svi beauty portali o njoj pišu, a osnivači brenda koji je izbacio nijansu koja je oduševila slavne Hailey i Jennifer, zadovoljno trljaju ruke.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.